با آرایش مناسب برای شب یلدا آشنا شوید

شب یلدا امسال را متفاوت بگذرانید

شب یلدا شب انار و هندونه دورهمیه. چه دوستانه و چه خانوادگی. برای اینکه شما توی یلدا متفاوت از بقیه باشید این راهنمای آرایش مناسب شب یلدا رو امتحان کنید.

شب یلدا منحصر به فرد باشید

برای شب یلدا اگه مهمونی خاصی ندارید و قراره با همسرتون و یکسری دوستای خیلی صمیمی تون دور هم جمع باشید، می‌تونید به آرایش فانتزی شب یلدا هم فکر کنید. شاید انجام این آرایش اولش به نظرتون خیلی جذاب نرسد اما کافیه به خانم‌هایی که قراره شب یلدا رو با شما بگذرونند هم اعلام کنید که تم آرایشی شما برای این شب بخصوص آرایش به سبک یلدا است. اگه برای این مدل آرایش نیاز به چند تا فوت و فن دارید، بهتره این مطلب رو بخونین.

همه چیز مثل قبل

اگه خیلی اهل آرایش‌های فانتزی و عجیب نیستید و دلتون می‌خواد خیلی متفاوت به نظر نرسید می‌توانید از آرایش ساده استفاده کنید. پایه‌های آرایشی‌تان را باید مثل قبل انجام بدید. مرطوب کننده و کرم پودر و هر چیزی که برای پایه‌ی آرایش لازم دارید. بعد از این که صورت‌تان را کاملا با کرم پودر پوشاندید ، با رژ گونه به گونه‌هاتون رنگ بدین و به قول معروف کاری کنید که پوست‌تان کمی سرخ و جذاب بشه و از بی حالی در بیاید.

حالا نوبت می‌رسد به سایه و خط چشم. استفاده از سایه‌ی قهوه‌ای و کرم می‌تواند برای شب یلدا انتخاب مناسبی باشد. یه تلفیقی از این رنگ را روی پلک‌تون اجرا کنید و با یک خط چشم بلند و مشکی و چند دور ریمل زدن، آرایش چشم‌تان را کامل کنید. آخرین مرحله استفاده از یک رژ لب قرمز پررنگ است که می‌تواند آرایش شما رو کامل کند. برای جذاب‌تر شدن صورت‌تان حتما از برق لب قرمز استفاده کنید تا لب‌هاتون بدرخشد. این کار به آرایش مات صورت شما جلوه‌ی خاصی می دهد.

آرایش شب یلدا

آرایش شب یلدا جذاب

فانتزی بشید

حالا اگه به طرح‌های فانتزی علاقه دارید و دوست دارید یلدای شما با تم آرایشی هندوانه همراه باشد می‌توانید روی صورت‌تان طرح‌هایی رو اجرا کنید که شب یلدای شما رو منحصر به فرد می‌کند. مهم‌ترین رنگ‌هایی که باید در شب یلدا استفاده کنید قرمز و سبز و یه مقدار مشکی است و این کار بهترین راه را برای سایه زدن جلوی پای شما قرار می دهد. برای انتخاب رنگ‌های کافیه روی قسمت داخلی پلک‌تان رو سبز کنید و برای رنگ آمیزی گوشه‌ی چشم‌تان از قرمز استفاده کنید.

البته منظور ما از رنگ قرمز، زنگ قرمز خیلی تند نیست. آرایش شب یلدا می‌توانید هاله‌ای رنگ قرمز رو به گوشه‌ی چشم‌تان بزنید تا آرایش چشم‌های شما شبیه هندوانه بشود. برای این مدل آرایش می‌توانید از خط چشم مشکی استفاده کنید و با همون خط چشم یه تعدادی دایره گوشه‌ی چشم‌تان بکشید طوری که لکه‌های سیاه بیشتر شبیه تخم‌های هندوانه بشود.

یه سبک آرایش دیگه هم می‌توانید برای چشماتون در نظر بگیرید. این که گوشه‌ی خارجی پلک‌تان رو قرمز کنید و زیر چشم‌تان رو با مداد سبز تیره و روشن خط بکشید و یک سایه‌ی محو ایجاد کنید. این می‌تواند انتخاب خیلی خوبی برای شما باشد.

رژ لب اناری

برای این که تناسب شب یلدا در چهره شما وجود داشته باشد حتما تو انتخاب رژ لب‌تان از رنگی استفاده کنید که به رنگ انار شبیه‌تر است. استفاده از رنگ قرمز صرف خیلی به شما جذابیت نمی‌دهد اما اگه رژ لب انتخابی شما تلفیقی از رنگ قرمز و آلبالویی باشد حتما می‌تواند قرمزی انار را روی لب‌های شما نشان بدهد.

آرایش شب یلدای زیبا

اگه واقعا جزء طرفدارهای آرایش فانتزی هستید یه پیشنهاد دیگه براتون داریم. با مداد سبز قسمت‌های خط لب‌تان را رنگ کنید و داخلش رو با رنگ قرمز پر کنید. آرایش شب یلدا این کار می‌تواند لب‌های شما رو یلدایی کند. بعد از این که آرایش لب‌هاتون تموم شد برای این که بیشتر به چشم بیاد یه برق لب درخشان هم روی رژ لب‌تان بزنید.

با موها چه کنیم؟

این روزها استفاده از حلقه‌های گل خیلی روی بورس است و معمولا در مهمونی‌ها و حتی عروسی‌ها با این حلقه‌ها موهای خودشون رو به زیباترین شکل ممکن درست می کنند. برای شب یلدا یکی از بهترین انتخاب‌های شما می‌تواند گل‌های سرخ ریز با برگ‌های سبز باشد که هم رنگ‌های یلدا را در خودش دارد وهم سرخی گل‌ها می‌تواند جذابیت موهای شما رو چند برابر کند. علاوه بر گل ، می‌توانید با استفاده از نمدهای رنگی ، انار یا هندوانه درست کنید و با چسباندن آنها روی گیره‌های مخصوص، گل سرهایی درست کنید که منحصر به شماست. اگه موهایتان کوتاه است و اهل گیره زدن به آنها نیستید، تل درست کردن هم انتخاب جالبی است.

یه انار نمدی درست کنید و با چسبوندنش روی یه نوار باریک، اون رو به شکل تل روی موهاتون قرار بدید. البته این روزها پارچه‌هایی با طرح میوه‌های مختلف هم به بازار اومده که کافیه یک تیکه از پارچه‌ای که طرح هندوانه یا انار دارد رو انتخاب کنید و باهاش یه هدبند جذاب درست کنید و تا جایی که می‌‌توانید از شب یلداتون لذت ببرید.

جمع‌آوری و تنظیم: کاویاب

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.