آموزش مروارید دوزی روی شلوار جین

با کمترین هزینه شلوار جین مجلسی داشته باشید

شلوار لی‌های مروارید دوزی شده را می‌توان از جمله جدیدترین و شیک‌ترین شلوارهای زنانه و دخترانه در بازار دانست که البته قیمت بالایی نیز دارند. اگر شما نیز به اینگونه شلوارهای جین علاقه‌مند شده‌اید، پیشنهاد می‌کنیم با کمی خلاقیت و ابتکار اقدام به مروارید دوزی روی شلوار نمایید و از این طریق شلوارهای جین ساده خود را تبدیل به شلوار مرواریدی مجلسی نمایید.

در این مطلب قصد داریم ایده‌ای دلپذیر و نوین برای تزیین شلوارهای ساده را مطرح نماییم. شما دوستان خلاق می‌توانید با کمی مروارید شلوار لی ساده خود را تبدیل به شلواری مجلسی و شیک نمایید. قبلا هم ایده‌هایی به عنوان خلاقیت با شلوار لی را مطرح نموده‌ایم، اما خلاقیت این بار ما، مرتبط با هنر خیاطی می‌باشد و به شیک پوشی بیشترمان نیز کمک خواهد کرد.

مروارید دوزی

آموزش مروارید دوزی روی شلوار جین

برای مروارید دوزی روی شلوار نیاز به یک شلوار جین ساده، مقداری مروارید در رنگ‌ها و سایزهای دلخواه و نخ نامرئی یا سفید داریم. اولین اقدام برای تزیین شلوار با مروارید تعیین طرح و نقشه برای آن است. برای زیبایی بیشتر کار می‌توانید مکان مرواریدها را با مداد و به صورت کم رنگ علامت بزنید. همچنین می‌توانید از دو رنگ مروارید استفاده نمایید تا کار شما جلوه بیشتری داشته باشد. مروارید را روی شلوار به گونه‌ایی قرار دهید که سوراخ آن موازی با پارچه باشد. سوزن را از زیر پارچه بیرون آورده و از سوراخ مروارید عبور دهید و مجدد به زیر پارچه ببرید. نخ را به خوبی بکشید تا مروارید کامل فیکس شود و در زیر کار بخیه بزنید. این کار را برای تمام بخش‌های طرح مورد نظر انجام دهید تا طرح شما تکمیل شود.

مروارید دوزی

حال شما یک شلوار مروارید دوزی شده شیک و دلپذیر دارید. توجه داشته باشید که از این روش می‌توانید در تزیین لباس نیز استفاده نمایید و از این طریق زیبایی بیشتر به لباس‌های خود ببخشید.

جمع‌آوری و تنظیم: کاویاب

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.