اسکراب شکر و روغن زیتون برای نرمی و لطافت پوست دست

یک اسکراب خانگی برای پوست دست

همه زنان دوست دارند پوستی نرم مانند پوست نوزاد داشته باشند. پوستی جوان و بدون لک و چروک. یک راه حل ساده برای داشتن پوستی زیبا و نرم و شفاف، اسکراب خانگی شکر و روغن زیتون است. در این مطلب به شما آموزش خواهیم داد که چگونه این اسکراب را خودتان در خانه تهیه کنید.

اسکراب و تمیز کردن پوست روی دست راهی است برای آنکه پوست دست نرم و جوان شود. در بسیاری از ماسک ها و اسکراب ها بیش از سه نوع مواد به کار می رود اما در اینجا ما سعی داریم یکی از ساده ترین آنها که مواد کمی در آن به کار رفته و ساده و ارزان تهیه می شود، معرفی کنیم.

اسکراب دست با شکر و روغن زیتون
به همان میزان از شکر، روغن زیتون اضافه کرده و با آن دست را ماساژ دهید
  • ۱ تا ۲ قاشق پر سوپخوری شکر در دست چپ بریزید ( از این اسکراب باید چند بار در هفته و نه هر روز استفاده کنید).
  • به همان میزان روغن زیتون در دستتان بریزید. می توانید به جای روغن زیتون از روغن نارگیل استفاده کنید. میزان روغنی که استفاده می کنید می تواند کمتر یا بیشتر باشد.
  • سپس کف دستها را به هم بمالید تا مواد با هم مخلوط شوند و آن را به کل دست بمالید.
  • همینطور که مواد را به کل دست می مالید سعی کنید مالش های دورانی انجام دهید تا پوست مرده از بین برود. اگر بخواهید می توانید اسکراب را به قسمت های بالاتر دست نیز بمالید. مالش دورانی موجب آبرسانی به پوست و از بین رفتن سلول های مرده پوست می شود.
  • به مدت دو دقیقه ماساژ دست را انجام دهید.
  • در نهایت دست ها را بشویید. پوستی نرم و جوان خواهید داشت.
  • در صورت لزوم می توانید در طول روز برای محافظت از پوست از لوسیون استفاده کنید. از نتیجه آن و تفاوتی که در پوست مشاهده می کنید، متعجب خواهید شد.

می توانید شکر و روغن زیتون را با خود به حمام بروید و از این اسکراب برای کل بدن استفاده کنید.

منبع onlymyhealth.com
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.