اشتباهات در پوشش که شما را چاق تر نشان می دهد

از پوشیدن لباس های خیلی تنگ یا خیلی گشاد بپرهیزید

شیک پوشی فقط پوشیدن لباس های مد روز نیست بلکه پوشیدن لباس هایی است که به شما می آید و بدون آنکه لازم باشد اندام خود را تغییر دهید، آن را زیبا نشان دهد. لباس خوب لباسی است که شکل اندام شما را تغییر نمی دهد اما اندام شما را متناسب و موزون نشان می دهد. یکی از بزرگترین اشتباهات در انتخاب لباس، پوشیدن لباس هایی است که شما را چاق تر نشان می دهد. این لباس ها شما را عضلانی نشان نمی دهند بلکه مانند یک توپ نشان می دهند. اشتباهات زیر در پوشش لباس شما را چاق تر نشان می دهند.

لباس نامناسب

بعضی لباس ها در قسمت بالاتنه متناسب هستند اما پایین تنه گشاد و باز است و ظاهری شبیه پوشیدن چتر نجات دارد. باید خطوط لباس مشخص باشد و پایین لباس پلیسه نداشته باشد. این به معنای پوشیدن لباس های تنگ و چسبان نیست که در آقایان طوری جلوه می کند که گویی دکمه ها از هم باز می شوند و در خانم ها بند سوتین آنها دیده می شود. پلیسه های اضافی روی لباس شما را چاق تر نشان می دهد. این پلیسه ها همان چین های اضافه پارچه هستند که اغلب پشت پیراهن قرار می گیرند. این پلیسه ها برای آن است که فضای کافی برای اندام های نسبتا چاق به خصوص آنهایی که اطراف کمر گوشت اضافه دارند، فراهم کند. اما گاهی پارچه اضافی لباس ممکن است چروک هایی در قسمت بالای کمر پیراهن ایجاد کند. حواستان باشد که شانه های لباس باید متناسب باشد و خط آن در نقطه اتصال شانه و دست قرار گیرد. آستین ها هم نباید خیلی بلند یا خیلی کوتاه باشند. آستین باید در قسمت مچ راحت باشد. می توانید برای راحتی بیشتر دکمه سر دست را باز کنید. اگر آستین لباس جلوتر از مچ دست قرار گرفت نشان می دهد آستین خیلی بلند است و لباس گشاد است.

شلوارهای بگی و گشاد

گرچه شلوارهایی که پاچه گشادی دارند ممکن است جذاب به نظر برسند اما نباید از پا آویزان شوند. باید کمر شلوار درست روی کمر قرار گیرد. کمربند می تواند به شما کمک کند. بسیاری از افراد گمان می کنند با پوشیدن لباس های گشاد می توانند اندام خود را مخفی کنند اما این بدتر است. باید لباس های متناسب اندام بپوشید.

کت و شلوار نامناسب

کت و شلوار یکی از اجزای مهم و اساسی پوشش آقایان است. اگر کت و شلوار در اندازه و شکل نامتناسبی باشد، کل تیپ را می تواند خراب کند. ممکن است در بسیاری موارد کت و شلوار فیت و متناسب اندام شما نباشد به همین خاطر بهتر است از خیاط بخواهید کت و شلواری متناسب با اندازه اندام شما بدوزد. اگر آستین های کت شما بلند است و پاچه های شلوار زیر پاشنه پا می رود، کت اندازه و متناسب شما نیست. کت و شلوار متناسب کت و شلواری است که در آن احساس راحتی می کنید و فیت هیکلتان است.

لباس های خیلی تنگ

پوشیدن لباس های خیلی تنگ طوری که انگار دکمه های آن در حال بیرون پریدن است و یا لباس هایی که به سختی می توانید با آنها بنشینید، شما را بسیار چاق نشان می دهد. در کل پوشیدن لباس های خیلی تنگ شما را بیشتر از آنچه هستید چاق نشان می دهد. باید لباس هایی بپوشید که به شما بیاید و بیشتر جنبه های مثبت اندام شما را نشان دهد تا جنبه های منفی.

شلوارهای طرح چاپی

طرح چاپ روی شلوار ممکن است مد روز باشد اما یک روز مد هستند و روز بعد از مد میفتند. شلوارهایی که طرح چاپی دارند می توانند برای شما مشکل ساز شوند. مشکل اینجاست که وقتی کسی شلوارهای چاپی با طرخ شلوغ و رنگ های روشن می پوشد موجب می شود ابعاد و اندازه های اندام بیشتر و بزرگتر نشان داده شود. این بدترین اتفاق برای کسی است که می خواهد لاغرتر به نظر برسد. پس بهتر است شلوارهایی با طرح و رنگ ساده بپوشید.

منبع cheatsheet.com
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.