موهای خود را در خانه اُمبره کنید

دو نوع رنگ اُمبره وجود دارد: قدیمی و معکوس

بطور کلی روند کار اُمبره اینگونه است: قسمت انتهایی مو خود را انتخاب کنید. رنگ موهایی که انتخاب کرده اید را روشن کنید و بشویید. موها را خشک کنید و رنگساژ کنید رنگ را چک کنید و زمانی که به رنگ دلخواه خود رسیدید موها را بشویید، خشک کنید و مدل دهید. رنگ مورد علاقه خود را انتخاب کنید. رنگ را باید با توجه به رنگ پایه موهای خود انتخاب کنید. معمولا از رنگ های قهوه ای، قرمز و یا بلوند استفاده می شود. دو نوع رنگ اُمبره وجود دارد: قدیمی و معکوس. در روش قدیمی قسمت پایینی ساقه مو روشن تر از ریشه مو است و در روش معکوس ریشه مو از ساقه آن روشن تر است.

اُمبره و رنگ بلوند
رنگی را انتخاب کنید که ۲ تا ۳ درجه با رنگ مویتان فرق داشته باشد

رنگی را انتخاب کنید که ۲ تا ۳ درجه با رنگ مویتان فرق داشته باشد. اگر مو را خیلی روشن کنید احتمال بوجود آمدن تکه های قرمز روی مو وجود دارد. قسمتی از مو را که می خواهید اُمبره را روی آن انجام دهید انتخاب کنید. بهترین سایز اُمبره از زیر چانه شروع می شود و در آن قسمت باید رنگ زمینه مو و رنگ اُمبره ترکیب و محو شوند.

اُمبره و رنگ شرابی
بهترین سایز اُمبره از زیر چانه شروع می شود

مطمئن شوید که هیچ گره ای در بین  موهایتان وجود نداشته باشد این کار باعث می شود که برس رنگ راحت تر در بین موها حرکت کند و همه موها به یک صورت رنگ شوند. موها را به دو دسته تقسیم کنید. اگر موهای بلند و پر دارید به قسمت های بیشتری تقسیم کنید. هر قسمت را با کش ببندید و جدا کنید. کش را به بالاتر از آن قسمتی که می خواهید اُمبره کنید ببندید.

اُمبره و اندازه شروع رنگ مو
رنگ زدن را از پایین مو شروع کنید

رنگ زدن را از پایین مو شروع کنید و به سمت بالا بروید به نزدیکی کش که رسیدید سعی کنید رنگ را طوری بزنید که روی موها خط نیفتد. مطمئن شوید که تمام موها به رنگ آغشته شود.

اُمبره و زمان ماندن رنگ مو
بر اساس رنگی که می خواهید ۱۰ تا ۴۵ دقیقه صبر کنید

بر اساس رنگی که می خواهید ۱۰ تا ۴۵ دقیقه صبر کنید اما بعد از ۲۰ دقیقه رنگ موها را چک کنید و زمانی که موها به اندازه کافی روشن شدند آنها را بشویید. ابتدا موهایتان را با حوله خشک کنید و بعد شروع به رنگساژ کنید.

اُمبره و رنگ کردن قسمت دکلره
موهای دکلره شده را رنگ بزنید و صبر کنید تا رنگ بگیرند

یکبار دیگر موها را دسته بندی کنید. موهای دکلره شده را رنگ بزنید و صبر کنید تا رنگ بگیرند و بعد موها را با نرم کننده و یا ماسک مو بشویید.

اُمبره و رنگ استخوانی
موها را با نرم کننده و یا ماسک مو بشویید.
منبع rubanmag.com
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.