ایده‌های ساده برای تزیین کیک

حتما شما هم دوست دارید جشن تولد خاص و منحصر به فردی برای فرزند خود تدارک ببینید.

حتما شما هم دوست دارید جشن تولد خاص و منحصر به فردی برای فرزند خود تدارک ببینید. زیرا فرزند شما فقط یک بار ۵ ساله، ۷ ساله و … می‌شود. چه کیک تولد فرزندتان را خودتان درست کنید یا به صورت آماده تهیه کنید، دوست دارید تزیینات روی کیک زیبا و خاص باشد. در این مطلب چند ایده برای تزیین کیک به شما معرفی می‌کنیم.

تزیین گل روی کیک

تزیین کیک و گل

تزیین کیک با گل

شما می‌توانید با استفاده از پاستیل‌های پیچی، گل درست کنید. با برش دادن این پاستیل‌ها (مانند تصویر) می‌توانید گلبرگ‌ها و ساقه گل را درست کرده و روی کیک قرار دهید. این مدل کیک به خصوص محبوب کودکانی است که عاشق پاستیل هستند.


نوشتن متن روی کیک با پاستیل

تزیین کیک با پاستیل حروفی

با استفاده از پاستیل‌هایی که به شکل حروف انگلیسی هستند، می‌توانید یک جمله یا متن روی کیک بنویسید.


تزیین کیک با طراحی شکلات و آبنبات

تزیین کیک با طرح هندسی شکلات

با استفاده از اسمارتیز و شکلات‌های کوچک می‌توانید یک طرح هندسی روی کیک پیاده کنید. فقط باید در طراحی خطوط مورب دقت به خرج دهید.


دکور دور کیک با آبنبات‌های رنگی

تزیین کیک با آبنبات چوبی

این ایده‌ای بسیار ساده و در عین حال شیک و زیباست. کافی است چند آبنبات چوبی در رنگ‌های مختلف از سوپر مارکت نزدیک خانه تهیه کنید و به سادگی دور کیک بچینید. فقط طوری بچینید که دایره منظم و مرتبی ایجاد شود و از آن مهمتر حواستان باشد که به ازای هر یک از بچه‌ها یک آبنبات روی کیک باشد.


تزیین کیک با نبات

تزیین کیک و نبات رنگی

با استفاده از نبات‌های رنگی می توانید کوه‌های سنگی زیبا روی کیک درست کنید. قرار دادن این نبات‌ها در مرکز یک کیک کوچک جلوه زیبایی خواهد داشت.


پر کردن سطح کیک با پاستیل‌های خرسی

تزیین کیک با پاستیل خرسی

این یکی از ساده‌ترین ایده‌های تزیین کیک است که هیچ نیازی به گذراندن دوره‌های کیک‌پزی و یا فوندانت و … ندارد. کافی است سطح کیک را با پاستیل‌های خرسی بپوشانید. فقط باید مواظب باشید قبل از شروع مهمانی، دست‌های کوچک پاستیل خرسی‌های روی کیک را برندارند.


رنگین‌کمان پاستیلی

تزیین کیک با رنگین کمان

با مقداری خامه جند تکه ابر روی کیک درست کنید و با یک پاستیل رنگین‌کمانی یک رنگین‌کمان بین ابرها قرار دهید. اگر گرما به این پاستیل‌ها بخورد خم می‌شوند، بنابراین تا زمان رسیدن  مهمان‌ها و سرو کیک، آن را در یخچال نگهداری کنید. در صورتی که از کیک بستنی استفاده می‌کنید، می‌توانید ده دقیقه قبل از سرو آن را خارج از فریزر قرار دهید و زمانی که آن را برای سرو می‌برید، پاستیل‌ها را روی کیک تزیین کنید.


استفاده از مکعب‌های چوبی

تزیین کیک با مکعب چوبی حروف

نیازی نیست همه مواد به کار رفته در تزیین کیک خوردنی باشند، می‌توانید از وسایل و اسباب بازی‌هایی استفاده کنید که تا بعد از خورده شدن کیک و تمام شدن مهمانی نیز بچه‌ها را سرگرم کنند. مانند مکعب‌هایی که حروف انگلیسی روی آنها نوشته شده و می‌تواند نام کودک را نمایش دهد.


تزیین کیک با حیوانات اسباب بازی

تزیین کیک و حیوانات پلاستیکی

با قرار دادن چند حیوان کوچک روی کیک می‌توانید مهمانی حیوانات به راه بیندازید. حتی می‌توانید با چاپ کاغذهای رنگی برای آنها کلاه‌های تولد درست کنید.


تزیین کیک با لگو

تزیین کیک با لگو

شما می‌توانید شخصیت‌های کارتونی مورد علاقه کودکتان را با لگو بسازید و از آن برای تزیین کیک استفاده کنید. این اسباب بازی حتی بعد از تولد هم کودک شما را سرگرم خواهد کرد. حتی وسیله خوبی نیز برای نگه داشتن شمع است.


مهمانی عروسک‌های مورد علاقه کودک روی کیک

تزیین کیک و طرح فروزن

می‌توانید مجموعه‌ای از عروسک‌های مورد علاقه کودک را روی کیک قرار دهید و عناصری متناسب با این تم درست کنید. مانند آب نبات سنگی برای تم frozen در تصویر.


کیک ساختمانی با کامیون و شکلات خورد شده

تزیین کیک با طرح ساختمانی

این یک ایده جالب و هیجان‌انگیز است. کافی است یک کیک شکلاتی درست کرده و یا بخرید، مقداری کوکی شکلاتی درون خردکن بریزید (یا درون کیسه پلاستیکی ریخته و با دست خرد کنید)، سپس این خرده کوکی‌ها را بار کامیون کنید. در جای جای کیک هم این خرده‌ها بریزید تا کثیف به نظر برسد! ایده استفاده از شکلات‌های سنگی برای دورتادور کیک نیز بسیار جالب و جذاب است.


تزیین کیک با تاج

تزیین کیک با تاج

تجربه نشان داده تولد با تم پرنسس آسان و در عین حال جذاب است. کافی است یک کیک خریداری کنید و به جای هر گونه تزیین یک تاج کوچک روی آن قرار دهید. می‌توانید برای شاهانه‌تر شدن به جای شمع معمولی از شمع‌های جرقه‌ای استفاده کنید.


استفاده از گوله‌های نخی

تزیین کیک و توپ های پنبه ای

حروف اسم فرزند خود را با استفاده از چند توپ نخی یا پنبه‌ای روی گوش پاک‌کن یا خلال دندان قرار بچسبانید و روی کیک قرار دهید. روشی کم هزینه و راحت.


تزیین شمع

تزیین کیک و شمع تولد

می‌توانید به جای تزیین کیک، یک کیک ساده داشته باشید اما شمع را تزیین کنید. با چسباندن نگین و اکلیل روی شمع و رنگ کردن آن می‌توانید شمع زیبا درست کرده و با آن کیک را تزیین کنید.


استفاده از نی برای نگه داشتن بنر تولد روی کیک

تزیین کیک با حیوانات و نی

دو تا نی برای کیک خود نگه دارید و از آنها به عنوان پایه بنر تولد روی کیک استفاده کنید. می‌توانید حروف الفبایی را روی کاغذهای رنگی نوشته و برش دهید و آن را به صورت پرچم درآورده و از نی‌ها به عنوان پایه آن استفاده کنید. جزئیاتی چون عروسک‌ها و شکلات‌های کوچک نیز به زیبایی کیک می‌افزایند.


تزیین کیک با عکس

تزیین کیک با عکس

به خصوص برای اولین سال تولد، کیک شما می‌تواند تنها با چیزهایی تزیین شود که برای شما اهمیت بیشتری دارد یعنی کودکتان. فقط کافی است تصاویری از کودک در حالت‌های مختلف چاپ کرده و روی کیک قرار دهید. حتی می‌توانید با این کلاه‌های زیبا که در تصویر می‌بینید، جلوه بامزه‌تری به کیک بدهید.


استفاده از بادکنک روی کیک

تزیین کیک و بادکنک

به جای شمع می‌توانید سطح کیک را با بادکنک‌های کوچک و روبان‌های کوچک بپوشانید. یک کیک ساده اما زیبا.

منبع coolmompicks.com
ممکن است شما دوست داشته باشید
3 نظر
  1. علی می گوید

    تزیینات کیکتونو دوست داشتم خیلی عالیه ایده های جالب و خوبی داشتید

  2. پروانه می گوید

    سلام
    مواردجالب و ساده و جذابی توی سایزتون بود
    که من دوست داشتم
    مثل لودر
    بادکنک
    عکس بچه

  3. کیان می گوید

    با سلام ممنون از مطالب خوب شما تشکر

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.