ایده های جالب برای استفاده از نخ و طناب های اضافی (بخش دوم)

با نخ و طناب های اضافی که در خانه دارید، چیزهای زیبا درست کنید

هیچ چیز بدتر از نگه داشتن اضافه نخ و طناب نیست. به جای آنکه خانه را پر از این وسایل بلااستفاده بکنید، می توانید با ایده های جالب از آنها استفاده کنید. نمی دانید با اضافه نخ های بافتنی خود چه بکنید؟ ما ایده های ساده و بامزه ای برای شما داریم. برخی از آنها تزینیی و برخی کاربردی هستند. این کاردستی ها را می توانید به عنوان هدیه به دوستان خود بدهید.

نشانگر مارمولکی

مارمولک بافتنی با نخ اضافی
این مارمولک های بافتنی هدیه خوبی برای بچه ها هستند

اگر دنبال یک نشانگر کتاب هستید که هم خاص و زیبا باشد و هم فانتزی، این مارمولک ها می تواند ایده خوبی باشد. این مارمولک های بافتنی دست و پاهای کوچک، دم فرفری، چشمان ریز و زبان درازی دارند. این مارمولک های بافتنی هدیه خوبی برای بچه ها هستند. اینها هم نشانگر کتاب و هم یار و دوست خوبی برای کتابخوانی هستند.


تار عنکبوت بافتنی

تار عنکبوت با نخ بافتنی اضافی
قرار دادن این تارهای عنکبوت در گوشه دیوار جلوه جالبی به خانه می دهد

درست کردن این تار عنکبوت ها ساده است زیرا هیچ الگوی خاصی ندارد فقط کافی است آن را به یک گوشه از دیوار بزنید.


کلکسیون توپ نخ

تابلو با نخ بافتنی
این توپ ها را با هر الگویی که دوست دارید در یک قاب جا دهید

این ایده ساده ای است که حتی کودکانی که بافتن بلد نیستند می توانند آن را درست کنند. فقط کافی است اضافه نخ ها را به صورت توپ جمع کرده و این توپ های نخی رنگی را در یک قاب کنار هم بگذارید.


خرگوش های کوچک

خرگوش بافتنی با نخ اضافی
عروسک های بافتنی ساده برای مبتدی ها

این یک الگوی ساده است که می تواند برای خرگوش یا گربه استفاده شود. درست کردن آن بسیار ساده است و به خصوص به کسانی که تازه بافتن یاد گرفته اند، توصیه می شود. برای داخل آنها هم می توانید از تکه نخ و تکه پارچه های اضافی استفاده کنید. اینها اسباب بازی های خوبی برای بچه ها هستند.


بالن های بافتنی

بالن با نخ بافتنی اضافی
این بالن ها آویزهای دکوری زیبایی برای اتاق بچه ها هستند

شما می توانید این بالن ها را در رنگ های مختلف درست کنید و به عنوان آویزهای دکوری در اتاق فرزندتان استفاده کنید.


جوراب صندلی

جوراب صندلی با نخ بافتنی اضافی
جوراب صندلی مانع از خراب شدن کفپوش ها می شود

ممکن است خنده دار به نظر برسد اما این جوراب های بافتنی برای صندلی ها بسیار مفید و کاربردی هستند. آیا از کشیده شدن پایه صندلی بر روی پارکت خانه متنفر نیستید؟ این نه تنها ایجاد صدا می کند بلکه کفپوش ها را هم خراب می کند. علاوه بر این اگر کودک در خانه دارید، برای او نیز ممکن است ایجاد مشکل و نگرانی کند. هر چقدر هم که به آنها بگویید از میز نهارخوری دوری کنند باز هم علاقه دارند بین صندلی ها رفته آنها را جابه جا کنند. با بافتن این جوراب های صندلی می توانید از صدمه دیدن کفپوش ها جلوگیری کنید. با این کار هم از صندلی و کفپوش ها محافظت کرده اید و هم جلوه رنگارنگ به آشپزخانه بخشیده اید.


لباس لیوان

لباس لیوان با نخ بافتنی اضافی
با این لباس ها دیگر دستتان نمی سوزد

اگر از سوزاندن دست خود با چای و قهوه داغ خسته شده اید، بافتن لباس لیوان با استفاده از نخ های اضافی می تواند راه حل خوبی باشد. الگوی آن ساده است و برای مبتدی ها بسیار مناسب است. با استفاده از یک دکمه می توانید لباس لیوان را جدا کرده و جابه جا کنید و یا آن را بشویید.


پرچم های بافتنی

پرچم با نخ بافتنی اضافی
آویزهای رنگارنگ برای اتاق بچه ها و مهمانی ها

از نخ های اضافی خود در رنگ های متنوع برای ساختن این پرچم ها استفاده کنید. این پرچم های رنگارنگ را می توانید در جشن ها و مهمانی ها یا به عنوان دکور خانه استفاده کنید. همچنین جلوه زیبایی به اتاق خواب کودکان می دهند.

منبع diyncrafts.com
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.