نحوه بازیابی ویدئوهای حذف شده لپ‌تاپ

از نرم‌افزار بازیابی اطلاعات (Data Recovery) استفاده کنید

گاهی اوقات فایل­‌های ویدئویی از جمله فیلم­‌های ضبط شده روی صفحه، دوربین، VCR و غیره گم شده و یا به طور تصادفی حذف می‌شوند که کاربر قادر به بازیابی آنها نیست. در صورتی که قصد دارید ویدئوهای حذف شده خود را از روی لپ‌تاپ با ویندوز ۱۰، ۸ و یا ۷ بازیابی کنید با ما همراه باشید:

برای بازیابی فایل­‌های ویدئویی حذف شده لپ‌تاپ، پیشنهاد می‌­کنیم از نرم‌افزار بازیابی اطلاعات (Data Recovery) استفاده کنید، این برنامه امکان بازیابی ویدئوهای ضبط شده و سایر فایل‌­های از دست رفته را در کامپیوتر فراهم می‌­کند. که در ادامه مطلب به آن می‌پردازیم:

مرحله۱: ابتدا نرم‌افزار Data Recovery را به صورت رایگان دانلود کرده و بر روی سیستم خود نصب کنید.

مرحله۲ : سپس، نوع فایل را انتخاب کنید. اکنون، گزینه  Videoرا انتخاب کرده و روی دکمه  Next کلیک کنید.

انتخاب نوع فایل ویدئوهای حذف شده

مرحله ۳: محلی که در آن فایل­‌های ویدئویی خود را از دست داده‌­اید انتخاب کرده و روند بازیابی را شروع کنید.

فولدر ویدئوهای حذف شده

مرحله ۴: نرم‌افزار Data Recovery به طور پیش یک اسکن سریع انجام می‌­دهد، در صورتی که قادر به مشاهده فایل­‌ها نباشید، مجددا به محل اسکن رفته و حالت Deep Scan را انتخاب نمایید.

اسکن ویدئوهای حذف شده

مرحله ۵: پس از انجام فرآیند اسکن، می­‌توانید از گزینه Filter استفاده کنید و برای جستجوی فایل مورد نظر، نوع آن را انتخاب کنید. در صورتی که نام فایل‌­ها را به یاد داشته باشید، می­‌توانید دسترسی پیدا کنید. در ادامه، فایل موردنظر را انتخاب و با کلیک بر روی دکمه Recover، بازیابی ویدئوهای حذف شده را انجام دهید.

بازیابی ویدئوهای حذف شده

منبع recovery-android.com
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.