از طریق این فعالیت ها با کسل بودن خداحافظی کنید

کسل بودن شما را منزوی و افسرده می کند.

کسل بودن شما را منزوی و افسرده می کند.

هیچ کس دوست ندارد با فرد کسل کننده تعامل داشته باشد. افراد کسل شور و هیجانی در زندگی شان ندارند. اگر احساس می کنید که جزء این دسته از افراد هستید و یا می خواهید در میان همه بهترین فرد باشید، شاید زمان آن فرا رسیده کمی فعالیت داشته باشید تا برچسب کسل بودن از روی شما برداشته شود. خبر خوب این است که سرگرمی هایی که بتوانید با آن خودتان را مشغول کنید گران نیستند و یادگیری آن ها کار سختی نیست. در اینجا به ۱۰ مورد اشاره کرده ایم:

کلاس یوگا بروید

یوگا بهترین گزینه برای رسیدن به اندام مناسب است و هم زمان با یوگا می توانید فعالیت اجتماعی تان را بیشتر کنید. مراقبه و ساکن ماندن برای یک مدت زمان طولانی خسته کننده است اما هدف اصلی این رشته آزاد کردن ذهن و بدن است و هیچ چیز خسته کننده درباره آن وجود ندارد. شاید ساکن ماندن تنها دلیلی است که همه فکر می کنند یوگا خسته کننده است. یوگا با این حال یک راه عالی برای تجربه آرامش و شادی است، همچنین به شما اجازه می دهد در این روند افراد جدیدی را ملاقات کنید.

ورزش های تیمی بازی کنید

یک راه خوب برای پایان دادن به کسل بودن شرکت کردن در یک تیم ورزشی است. این نیاز شماست که با مردم ارتباط برقرار کنید. می توانید یک کار تیمی را سازماندهی کنید، در باشگاه فوتبال و بسکتبال ثبت نام کنید و فرصت های فراوان اجتماعی برای خودتان ایجاد کنید.

نواختن یک آلت موسیقی را یاد بگیرید

آیا شما هم توجه کرده اید، زمانی که در یک جمع هستید چشم همه به کسی است که گیتار می نوازد. نمی توانید این واقعیت را تکذیب کنید که یکی از راه های موثر برای جذب مردم نوازندگی است.

یک گروه تشکیل دهید

برای اینکه فرد کسل کننده ای نباشید درباره یک موسیقی یا هر فعالیتی که می توانید انجام دهید یک گروه تشکیل دهید، تا مهارت های اجتماعی تان بیشتر شود. اگر هنوز نوازندگی بلد نیستید می توانید رهبری گروه را برعهده داشته باشید. به یاد داشته باشید این فقط یک سرگرمی است و شما احتیاج نیست حرفه ای بلد باشید. اما در نهایت می توانید به دلیل فعالیت خوبتان تشویق شوید.

مسافرت رفتن

هیچ سرگرمی، هیجان انگیز و نفس گیرتر از سفر کردن نیست. اگر فکر می کنید هزینه سفر بالا است بهتر است در دیدگاهتان تجدیدنظر کنید. بله قطعا برای سفر کردن به پول نیاز دارید، اما می توانید به صرفه خرج کردن را تمرین کنید تا باهزینه کمتر مسافرت بروید. مسافرت بهترین راه برای رفع کسل بودن است چون در نهایت از دانش و تجربیات افراد دیگر استفاده می کنید.

خواندن و نوشتن

خواندن پادشاه سرگرمی کم هزینه است. می توانید خودتان را با علم و دانش مشغول کنید. از سوی دیگر نوشتن سرگرمی است که انسان را از ۳۲۰۰ سال قبل از میلاد به خود مشغول کرده است. این یکی از راه های خوب برای رفع بی حوصلگیتان است که تمام خاطرات را دور بریزد و یک صفحه جدید باز کنید. حتی می توانید از این راه کسب درآمد کنید.

یک وبلاگ ایجاد کنید

وبلاگ نویسی راه مدرن برای نوشتن است. از طریق آن شما به کل دنیا درباره روزتان و یا چالشی که توانسته اید انجامش بدهید اطلاع می دهید. حتی می توانید مردم را تشویق کنید تا در این چالش شرکت کنند. می توانید برای کسب درآمد، هزینه ای برای کاربران جهت استفاده از وبلاگتان تعیین کنید.

زبان جدید یاد بگیرید

من شک دارم کسی فرانسوی صحبت کردن شما را ببیند و تصور کند فردی کسل کننده باشید. یادگیری یک زبان جدید می تواند هیجان انگیز باشد چون فرصت های زیادی ایجاد می کند تا به کشورهای دیگر سفر کنید و با فرهنگ شان آشنا شوید، با مردم جدید ملاقات کنید و چشم انداز شغلی بهتری پیدا کنید.

شعبده بازی کنید

یادگیری چند ترفند شعبده بازی یک راه عالی برای سرگرم کردن افراد در مهمانی است. ممکن است یادگیری آن سال ها و ماه ها طول بکشید اما مطمئن هستید که انرژی و زمان تان هدر نرفته است.

به یک انجمن تئاتر بپیوندید

جلسات تمرین و دیالوگ خوانی می تواند یک فرصت اجتماعی بزرگ برایتان باشد. اگر فکر می کنید استعداد بازیگری دارید شرکت در انجمن تئاتر می تواند شانس بزرگی در زندگی تان باشد.

  • این ۱۰ روش می تواند به شما کمک کند تا فرد کسل کننده ای نباشید.
منبع servingjoy.com
ممکن است شما دوست داشته باشید
1 نظر
  1. اتوبار می گوید

    سلام.واقعا وبسایت خوبی دارید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.