بدون داشتن مهارت، گیف بسازید

شما می توانید به راحتی خودتان GIF هایی را ایجاد کنید 

شما می توانید به راحتی خودتان گیف هایی را ایجاد کنید  و به اشتراک بگذارید به جای اینکه از GIFهای دیگران استفاده کنید. یکی از ساده ترین راه های  ساخت GIF استفاده از ابزار آنلاین Giphy است: مانند GIF Maker،  بهترین راه برای تبدیل فیلم به گیف می باشد که به صورت رایگان عرضه می شود. Giphy بزرگترین موتور جستجو برای GIF های متحرک است و در حال حاضر با ابزاری که در اختیار دارد به کاربران این امکان را می دهد که GIF های مورد علاقه خود را کشف و آنها را به اشتراک بگذارند و همچنین می توانند GIF های خودشان را ایجاد کنند.

ساخت گیف

برای ساخت یک گیف جدید نیاز به انجام چند مرحله ساده دارید:

۱- ساخت GIF در این سایت کار چندان سختی نیست فقط کافیست لینک کلیپ مورد نظر را در فیلد مربوطه کپی کنید (از یوتیوب،VIMEO یا هر سایت سازگار دیگر) و شروع به ایجاد فایل GIF خود کنید و حتی فایل های ویدئویی موجود در کامپیوتر خود را می توانید در این وب سایت آپلود کنید. این فایل ها بدون صدا پخش می شوند و می توانید از روی این کلیپ ها فایل های GIF خود را ایجاد کنید و حتی به صورت اختیاری می توانید روی GIF  ها متن قرار دهید. (فیلم های Vimeo تنها با Giphy کار می کنند  و برای دانلود در دسترس هستند.)

۲-برای بارگذاری زمان پخش ویدیو می توانید از لغزنده های ارائه شده استفاده کنید یا به طور دستی زمان شروع و پایان را وارد کنید.

۳ توضیحات اضافی و برچسب و متن  مورد نظر خودتان را اضافه کنید.

۴-برای اجرای کار روی دکمه Create GIF کلیک کنید.

۵-GIF مورد نظر به وب سایت Giphy آپلود خواهد شد. شما می توانید لینک گیف را به اشتراک بگذارید و آن را در رایانه خود ذخیره کنید.

Giphy همچنین برنامه های متقابل پلتفرمی را برای ایجاد GIF (فیلم متحرک) آسان می کند. برای کاربران iOS، Android و Mac برنامه رایگان قابل دسترس می باشد.

منبع makeuseof.com
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.