بررسی اعتبار  Product Key  در نرم‌افزارهای آفیس ۲۰۱۶

ادوب دیگر به کاربران اجازه خریداری مجوز نرم‌افزارها را نمی­‌دهد

شرکت‌هایی که نرم‌افزارهای دارای مجوز ارائه می­‌دهند، برای برنامه‌­های خود از یک مدل مبتنی بر اشتراک استفاده کرده‌اند از این ترفند در جهت مقابله با جعل نرم افزار استفاده می­‌شود. ادوب دیگر به کاربران اجازه خریداری مجوز نرم‌افزارها را نمی­‌دهد. در عوض، شما باید یک اشتراک ماهانه یا سالانه خریداری کنید. به همین ترتیب، مایکروسافت نیز یک مدل خرید مبتنی بر اشتراک را برای کاربران آفیس ۳۶۵ ارائه می­‌دهد. شما هنوز می‌توانید یک Product Key  (سریال) آفیس ۲۰۱۶ را خریداری کنید، اما مایکروسافت سعی در تبلیغ آن ندارد. در حقیقت، ویندوز ۱۰ شما را مجبور به خرید اشتراک ۳۶۵ می‌­کند و این شرایط سبب می­‌شود که کاربران تصور کنند دیگر برای خرید مایکروسافت آفیس ۲۰۱۶ راهی نداشته و برای دریافت آن به فروشندگان جانبی مراجعه می­‌کنند. مشکل اینجاست که تمام فروشندگان، نرم‌افزارهای معتبر را در اختیار شما قرار نمی‌­دهند.

در صورتی که از معتبر بودن Product Key آفیس ۲۰۱۶ اطمینان ندارید، مایکروسافت برای بررسی آن روشی ارائه داده است.

بررسی Product Key آفیس ۲۰۱۶

از این صفحه https://setup.office.com/Home دیدن کنید و با حساب مایکروسافت خود وارد شوید این صفحه می‌­تواند مرتبط با هر حساب مایکروسافت باشد. مهم نیست شما آن را به اشتراک آفیس ۳۶۵ یا به یک حساب کاربری ویندوز ۱۰ مرتبط کنید.

این صفحه به شما امکان دانلود فایل­‌های نصب شده آفیس ۲۰۱۶ را می­‌دهد اما قبل از آن، از شما درخواست وارد کردن سریال Product Key را دارد. در صورت معتبر بودن Product Key ، برای دانلود فایل­‌های نصب شده، یک لینک در اختیار شما می­‌گذارد.

بررسی Product Key

در غیر اینصورت، خطایی مانند تصویر زیر دریافت خواهید کرد؛

خطای Product Key

اگر یک سریال برای نسخه دیگری از Office خریداری کرده­‌اید، یعنی Office 2010 ، Office 2007 یا Office for Mac، به آدرس https://www.microsoft.com/en-in/software-download/office  مراجعه کرده و سریال Product Key را تأیید کنید و نسخه مناسب Office را دانلود کنید.

مایکروسافت شما را از معتبر بودن سریال مطلع نمی­‌کند، اما اگر سریال را در پایگاه داده خود پیدا نکند، می‌­توان گفت که نامعتبر بوده، اگر سریال را از یک فروشنده شناخته شده خریداری کرده‌­اید، ممکن است اشتباهی رخ داده و فرصت برگرداندن آن را داشته باشید و اگر سریال را به صورت تصادفی در Craigslist یا آمازون یا eBay خریداری کرده­‌اید، گزینه‌های بازپرداخت شما تقریبا غیرممکن است.

تنها راه جلوگیری از خراب شدن این است که به طور مستقیم سریال را از مایکروسافت خریداری کنید. اگر به هر دلیلی، شما نمی‌­توانید مستقیما از مایکروسافت خریداری کنید، حتما از فروشنده قابل اعتماد خریداری کنید و در صورت ارزان بودن سریال، احتمال معتبر بودن آن پایین می‌­آید.

منبع addictivetips.com
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.