برنامه لاغری برای عروس خانم ها

رژیم غذایی و ورزش را با هم دنبال کنید

خود را برای عروسی آماده می کنید، لباس می خرید، مهمان ها را دعوت می کنید و … . اما آیا برنامه ای برای کاهش وزن خود دارید؟ اگر به زودی قرار است عروس شوید می دانید که کارهای زیادی برای انجام دادن دارید از جمله یک برنامه رژیم لاغری و ورزش سبک. دو مرحله زیر را دنبال کنید تا وزن خود را کم کنید. یا می توانید فقط ورزش و یا فقط رژیم غذایی را برای لاغری انتخاب کنید.

یک برنامه لاغری برای عروسی ترتیب دهید

هر چه زودتر برای لاغری خود اقدام کنید، راحت تر وزن کم می کنید. ورزش و رژیم را حداقل ۶ هفته قبل از تاریخ عروسی شروع کنید. اگر بتوانید ۸ تا ۱۲ هفته قبل شروع کنید نتیجه بهتری خواهید دید. اگر برنامه را به یک ماه قبل از عروسی محول کنید، احتمال زیادی وجود دارد که محدودیت بیش از حد در کالری ایجاد کنید (چرا نباید قبل از عروسی رژیم سخت گرفت؟).

در فرآیند لاغری خود سعی کنید از دوستان و خانواده خود نیز کمک بگیرید. با ساقدوش های خود یک تیم ورزشی تشکیل دهید. از داماد بخواهید با شما در خوردن غذاهای سالم همراهی کند. هر چه کمک بیشتری دریافت کنید، در لاغر شدن خود موفق تر خواهید بود.

بنابراین برای لاغر شدن خود نیز مانند دیگر کارهای عروسی یک برنامه ریزی صورت دهید. ورزش و برنامه غذایی بسیار مهم است. می توانید به صورت آنلاین برنامه ریزی کنید یا از اپلیکیشن استفاده کنید و یا برنامه ریزی خود را روی کاغذ نوشته و در هر جایی که هر روز می بینید بزنید. این برنامه به شما یادآوری می کند که چه باید بخورید و چه ورزشی انجام دهید.

برای حصول نتیجه بهتر ورزش و رژیم غذایی را ترکیب کنید

آسان ترین راه برای لاغر شدن یک رژیم کنترل کالری است. اما برای حصول نتیجه بهتر پیشنهاد می کنیم در آن واحد هم رژیم غذایی و هم ورزش را انجام دهید.

برنامه لاغری دو مرحله ای نه تنها به لاغر شدن شما کمک می کند بلکه اندام شما را زیبا می کند و در نهایت کمر باریک، پاهای لاغر خواهید داشت.

واقع بین باشید. در برنامه لاغری برای عروسی رژیم تاثیر بیشتری نسبت به ورزش دارد بنابراین اگر می خواهید یکی از این دو (رژیم یا ورزش) را انتخاب کنید، رژیم لاغری را برگزینید. اما سعی کنید فعالیت های غیرورزشی هم داشته باشید تا کالری های اضافی را بسوزانید.

در نهایت باید سعی کنید انتظارات خود را در حد معقول نگه دارید. کاهش وزن معقول ۴۵۰ تا ۹۰۰ گرم در یک هفته می باشد. بسیاری از افرادی که رژیم می گیرند معمولا در ابتدای رژیم وزن زیادی را از دست می دهند. اما توقع نداشته باشید از سایز ۱۴ به صفر برسید. تمرکز خود را بیشتر بر سلامتی خود معطوف کنید و تصور خوبی که از خود دارید نه به دست آوردن اندامی مانند مدل های مجلات.

منبع verywell.com
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.