نحوه تبدیل عکس و متن به فرمت PDF در ویندوز ۱۰

قابلیت ویندوز 10 برای فرمت فایل­‌هایی است که می‌توانند به PDF تبدیل شوند

فرمت PDF ترجیحا برای به اشتراک‌گذاری اسناد آنلاین به کار می‌­رود و به همین علت از محدودیت‌­های خاصی برخوردار است، همچنین، برای حفظ اسناد ورد می‌­توان فرمت PDF را انتخاب کرد. ویندوز ۱۰ امکان تبدیل اسناد به PDF را می‌­دهد که در ادامه مطلب به آن می‌پردازیم:

قابلیت ویندوز ۱۰ برای فرمت فایل­‌هایی است که می‌توانند به PDF تبدیل شوند، به عنوان مثال، شما می­‌توانید یک تصویر PNG را به یک فایل PDF تبدیل کنید، اما امکان تبدیل فایل MP3 به PDF وجود ندارد.

تبدیل فایل‌­ها به PDF

ابتدا، فایل مورد نظر خود را باز کنید، در فایل باز شده به منوی  File رفته و print را انتخاب کنید، همچنین، می‌­توانید از کلید میانبر Ctrl + P نیز استفاده  کنید. در صفحه print باز شده، از منوی پرینترها، گزینه Microsoft Print to PDF را انتخاب کنید.

صفحه print و فرمت PDF

همچنین، امکان تغییر اندازه کاغذ و کیفیت چاپ نیز وجود دارد. در ادامه روی print کلیک کنید و فایل PDF را در محل مورد نظر خود ذخیره کنید.

ذخیره فرمت PDF

البته، درنظر داشته باشید که با این روش گزینه‌­هایی برای رمز گذاشتن بر روی PDF وجود ندارد و برای رمزگذاری و قفل باید از برنامه‌­های جانبی استفاده کنید.

رمزگذاری فرمت PDF

همچنین، برای ایجاد یک سند فایل چند صفحه ای نمی­‌توانید از نرم‌افزار Microsoft Print to PDF استفاده کنید و برای تبدیل صفحات گسترده ممکن است تعداد صفحات بیشتر از اندازه مورد نظر باشد که دور از انتظار نیست.

در همه موارد قالب‌بندی اسناد حفظ می­‌شود، برای چاپ کردن تمام فایل و وضوح آن، گزینه Fit picture to frame را علامت بزنید.

برای کنترل کیفیت فایل خروجی، گزینه­‌های زیادی وجود ندارد. در بعضی موارد ممکن است با انتخاب گزینه Fit picture to frame کیفیت را تغییر داد اما همیشه مؤثر نخواهد بود.

منبع addictivetips.com
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.