چگونه می‌­توان ویدئوهای یوتیوب را به GIF تبدیل کرد؟

امکان تبدیل بخش‌­هایی از ویدئوهای یوتیوب به GIF امروزه کار راحتی نخواهد بود

امکان تبدیل بخش‌­هایی از ویدئوهای یوتیوب به GIF امروزه کار راحتی نخواهد بود. با افزودن gif به قبل آدرس ویدئو به یک صفحه ویرایشگر ویدئو GIFs.com  منتقل خواهید شد که در آن می­‌توانید با انتخاب زمانی و افکت‌­های بصری مورد علاقه‌تان، یک تصویر متحرک داشته باشید. در مطلب امروز قصد داریم نحوه تبدیل بخش­‌هایی از ویدئوهای یوتیوب به GIF را با دنبال کردن سه مرحله آموزش دهیم:

مرحله ۱

هر ویدئوی موجود در یوتیوب آدرس URL مختص به خود را دارا می‌­باشد. برای تبدیل  یک بخش از ویدئوی یوتیوب به GIF، اولین مرحله این است که URL را در کادر صفحه اصلی GIFs قرار دهید. این سرویس همچنین با فیلم‌های Vine و Instagram و حتی فیلم‌­های محلی بر روی هارد دیسک شما نیز کار خواهد کرد. همچنین می‌­توانید ویدئوها را به طور مستقیم در سایت جستجو کنید.

مرحله اول تبدیل ویدئوهای یوتیوب به گیف

اگر قبلا ویدئو را در یوتیوب باز کرده­‌اید، می‌­توانید عبارت gif را به ابتدای URL اضافه کنید. بنابراین برای این ویدئو، آدرس ویدئوی زیر:

https://www.youtube.com/watch

را به این شکل تغییر دهید:

https://www.gifyoutube.com/watch

مرحله ۲

GIFs.com به طور اتوماتیک ویدئو را برای شما آماده می‌­کند تا بتوانید فریم‌­هایی که می‌­خواهید برای GIF مورد استفاده قرار دهید را انتخاب کنید.

مرحله دوم تبدیل ویدئوهای یوتیوب به گیف

مرحله ۳

زمان شروع خود را انتخاب کنید، تا یک نوار رنگی در جدول زمانی ظاهر شود، البته می‌­توانید نوار را  با کشیدن به عقب و جلو تنظیم کنید. همچنین می‌­توانید زیرنویس‌­ها، برچسب­‌ها، بخش‌­های ویدئویی مخفی از ویدئو را تنظیم کنید، رنگ یا اشباع آن را تنظیم و یا غیرفعال کنید.

مرحله سوم تبدیل ویدئوهای یوتیوب به گیف

با GIFs.com همچنین می‌­توانید طول GIF را تا حدود ۱۰ ثانیه تنظیم کنید و مجبور نیستید برای استفاده از هر یک از ویژگی‌­های سایت ثبت نام کنید.

پس از ایجاد GIF، گزینه‌­ای برای به اشتراک گذاشتن URL، لینک دانلود یا جای‌گذاری آن در وب سایت خود دارید.

مرحله آخر تبدیل ویدئوهای یوتیوب به گیف

بنابراین، می­‌توانید از این سرویس برای ایجاد GIF های خنده‌دار از ویدئوهای یوتیوب مورد علاقه خود استفاده کنید یا حتی از آن به عنوان تبلیغ ویدئوهای یوتیوب در رسانه‌­های اجتماعی استفاده کنید، چرا که URL به ویدئوی اصلی یوتیوب اشاره می­‌کند.

منبع makeuseof.com
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.