ترفندهای آرایشی برای خانم‌هایی که چشم‌های خیلی درشت دارند

ابروها را پهن کنید و خط چشم گربه‌ای بکشید

اگر چشم‌های خیلی درشت دارید، احتمالا همیشه در تلاش هستید تا طوری چشم‌ها را آرایش کنید تا ریزتر به نظر برسد. باید بدانید برای آرایش مناسب چشم‌ها بایدها و نبایدهایی وجود دارد که باید رعایت کنید. ما برای شما راه‌حلی داریم تا چشم‌ها کمی کوچکتر شوند.

آرایش ابروها

آرایش ابرو برای چشم‌های خیلی درشت

باید بدانید ابروهای پهن در جلوه چشم‌ها بسیار تاثیرگذار است. سعی کنید تا جای ممکن ابروها را پهن و پررنگ کنید. می‌توانید از مداد ابرو استفاده کنید.

آرایش داخل چشم

آرایش داخل چشم برای چشم‌های خیلی درشت

خط چشم یا مداد چشم را داخل پلک بالایی و پایینی چشم بزنید. خط داخل چشم به چشم‌ها عمق می‌بخشد در عین حال که آن را کمی کوچکتر می‌کند. در صورتی که مژه‌ها پر باشند و ریمل زده باشید، زیباتر خواهد شد.

استفاده از سایه تیره

سایه تیره برای آرایش چشم‌های خیلی درشت

از سایه تیره به خصوص قهوه‌ای رنگ در گوشه‌های پلک چشم‌ها استفاده کنید و سپس آن را به آرامی به داخل پلک پخش کنید. وقتی به گوشه‌های چشم سایه تیره می‌زنید، نور کمتری از سفیدی چشم منعکس می‌شود و درنتیجه پلک را کوچکتر نشان می‌دهد.

آرایش چشم گربه‌ای

آرایش گربه ای برای چشم‌های خیلی درشت

اگر چشمان درشتی دارید، احتمالا سعی می‌کنید آن را به شکل بادامی آرایش کنید. بهتر است آرایش گربه‌ای انجام دهید، چراکه هرچه دنباله آن طولانی‌تر باشد، عمق بیشتری به چشمان شما می‌دهد. پس بهتر است آرایش گربه‌ای با دنباله بلند برای چشم‌ها داشته باشید.

استفاده از ریمل روی مژه‌های پایینی

ریمل برای آرایش چشم‌های خیلی درشت

استفاده از ریمل روی مژه‌های بالایی چشم را بزرگتر نشان می‌دهد. بهتر است ریمل را برای مژه‌های پایینی نیز استفاده کنید تا چشم‌های درشت شما را کمی کوچکتر کند. این کار ارتفاع پلک را کمتر می‌کند و چشم‌ها را کوچکتر از آنچه هستند، نشان می‌دهد.

منبع bebeautiful.in
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.