ترفندهایی برای بزرگ تر نشان دادن خانه

ترفندهایی برای دکوراسیون خانه های کوچک

زندگی شهری و آپارتمان نشینی های امروزی بسیاری از ما را وادار به زندگی در آپارتمان های کوچک می کند و همه ی ما به دنبال بهترین چیدمان برای آپارتمان کوچک خود و ترفندهایی برای بزرگ تر نشان دادن خانه خود می باشیم، به همین منظور امروز می خواهیم شما را با ترفندهای بزرگ تر نشان دادن فضای خانه آشنا کنیم پس تا پایان این مطلب با ما همراه باشید.

استفاده از پرده ی هم رنگ با دیوار

دیوار و پرده کرم رنگ برای بزرگ تر نشان دادن خانه
پرده همرنگ با دیوار

یکی از ترفندهای هوشمندانه ی بزرگ تر نشان دادن خانه انتخاب پرده ی هم رنگ با دیوارها می باشد، با این کار هماهنگی خاصی در فضای شما ایجاد می شود و دیوارهایتان پیوسته دیده می شود. مهم نیست فضای دکوراسیون شما چقدر کوچک است مهم این است که با انتخاب جزییات و مبلمان مناسب ظاهر فضای دکوراسیون خود را بزرگ تر از آن چه هست نشان دهید.

انتخاب مبلمان مناسب

مبل سفید و بزرگ تر نشان دادن خانه
مبلمان روشن

یکی از مهمترین نکاتی که در دکوراسیون فضاهای کوچک باید رعایت کنید انتخاب مبلمان مناسب برای این فضا می باشد، برای بزرگ تر نشان دادن خانه خود مبلمان انتخابی تان را به رنگ روشن و با ابعاد مناسب در نظر بگیرید با این کار فضای شما روشن تر و بزرگ تر به نظر خواهد رسید.

خلوت کردن فضای داخلی

فضای خلوت بزرگ تر نشان دادن خانه
خلوت نگه داشتن فضا

یکی از مهمترین نکاتی که در طراحی و دکوراسیون داخلی آپارتمان های کوچک باید در نظر بگیرید خلوت نگه داشتن فضای موجود است. هر چقدر جزییات موجود در فضای شما بیشتر باشد فضای شما گرفته تر و بسته تر به نظر خواهد رسید اما هر چقدر در فضای تان از جزییات کمتر و رنگ های روشن تری استفاده کنید فضای مورد نظرتان بزرگ تر به نظر خواهد رسید.

استفاده از رنگ های خنثی

رنگ و نور و بزرگ تر نشان دادن خانه
رنگ و نورپردازی خنثی

برای بزرگ تر نشان دادن خانه خود از رنگ های خنثی کمک بگیرید، با استفاده از رنگ و نورپردازی خنثی در فضای دکوراسیون داخلی تان به سادگی می توانید عمق فضای داخلی تان را چند برابر کنید و ظاهر آن را بزرگتر از قبل جلوه دهید.

استفاده از آینه

آینه و بزرگ تر نشان دادن خانه
استفاده از آینه

برای بزرگ ترنشان دادن خانه استفاده از آینه یکی از قدیمی ترین ترفندهای دکوراسیونی می باشد. به سادگی می توانید با استفاده از یک آینه فضای خود را دو برابر نشان دهید. توجه به انتخاب رنگ ها و خلوت تر بودن فضا در این راه به شما کمک بسیاری خواهید.

استفاده از کاغذ دیواری با طرح ساده

کاغذ دیواری و بزرگ تر نشان دادن خانه
کاغذ دیواری با طرح یکپارچه

شاید استفاده از کاغذ دیواری برای فضای کوچک ایده ی چندان مناسبی ناشد اما باید بگوییم که با انتخاب یک کاغذ دیواری بافت دار و یا با طرح های یکپارچه و ریز و البته به رنگ خنثی به سادگی می توانید ظاهر دیوارهایتان را یکپارچه تر و فضای خود را بزرگتر نشان دهید.

استفاده از نور طبیعی

نور و بزرگ تر نشان دادن خانه
نور طبیعی

نورپردازی در دکوراسیون خانه های کوچک یکی از مهمترین المان هایی است که به فضای موجود شخصیت می دهد از طرفی سبب بزرگ تر دیده شدن خانه شما می شود بنابراین در طراحی و دکوراسیون خانه کوچک خود انتخاب نورپردازی مناسب و استفاده از نور طبیعی را فراموش نکنید.

استفاده از مبل ال

مبل ال سفید و بزرگ تر نشان دادن خانه
مبل ال

همان طور که گفته شد انتخاب مبلمان مناسب یکی از مهمترین نکات در طراحی و دکوراسیون داخلی خانه های کوچک می باشد. برای بزرگ تر نشان دادن خانه خود دقت داشته باشید که از مبلمان کمتر با فضای بیشتر استفاده نمایید بهترین مبلمان با این ویژگی ها مبلمان ال می باشد که مناسب ترین انتخاب برای بزرگتر نشان دادن فضای داخلی شما می باشد.

استفاده از کتابخانه های دیواری

کتابخانه و بزرگ تر نشان دادن خانه
کتابخانه دیواری

با استفاده از یک کتابخانه که از سقف تا کف امتداد یافته است به سادگی می توانید با ایجاد یک نقطه ی کانونی و تمرکز بصری در فضا سقف خود را بلندتر و فضای خانه ی خود را برزگ تر نشان دهید. انتخاب رنگ های خنثی و روشن برای این منظور را فراموش نکنید.

حذف درب های اضافی

در و بزرگ تر نشان دادن خانه
حذف درب های اضافی

برای بزرگ تر نشان دادن خانه خود در صورت امکان درب های اضافی موجود در فضای خود را حذف کنید! با این کار خانه ی خود را تبدیل به فضایی پلان باز خواهید کرد و فضای شما بزرگتر از قبل دیده خواهید شد.

منبع chidaneh.com
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.