تابلوهای قدیمی را دور نریزید

ایده های جالب برای استفاده دوباره از تابلوهای قدیمی

شما می توانید تابلوهای عکس یا نقاشی که قدیمی شده و کناری افتاده را دوباره مورد استفاده قرار دهید. در این مطلب چند ترفند سریع و آسان آموزش داده می شود که به کمک آنها می توانید با وسایلی که در دسترس دارید تابلوهای زیبا درست کنید.

گل های دیواری

تابلو و گلدان دیواری
گلدان ها را به دیوار آویزان کنید

اگر کلی قاب عکس های مختلف در اندازه های مختلف در خانه دارید که نمی دانید با آنها چه کنید، این گلدان های آویز روش ساده ای است تا جلوه ای زیبا به تابلوهای دیواری بدهید. تنها چیزی که نیاز دارید، تعدادی قاب، کمی رنگ، چند ابزار ساده و تعدادی گلدان در اندازه های مختلف است. گل های مختلف در رنگ هایی که دوست دارید انتخاب کنید و گلدان ها را در هر رنگی که دوست دارید، رنگ آمیزی کنید.

سکه های تزیینی

تابلو و سکه
سکه ها را در رنگ ها و اندازه های مختلف با استفاده از چسب تفنگی روی تابلو بچسبانید

حتما شما هم در خانه جعبه یا قلکی پر از سکه دارید. سکه های قدیمی و رنگ و رورفته را برای تزیین تابلو دیواری استفاده کنید. سکه ها را در رنگ ها و اندازه های مختلف با استفاده از چسب تفنگی روی تابلو بچسبانید.

سینی نقاشی

تایلو و سینی و فنجان
یک دستگیره به تابلو بزنید و از آن به عنوان سینی استفاده کنید

می توانید تابلو دیواری خود را به یک سینی زیبا و خوش رنگ تبدیل کنید. می توانید از آن به عنوان جای ابزار یا لوازم آرایشی و یا حتی ریموت کنترل ها استفاده کنید. در این پروژه می توانید از پارچه های اضافی خود استفاده کنید و نیاز به هیچ ابزار و وسایل خاصی ندارد. می توانید از دستگیره های در که در انباری گذاشته اید، به عنوان دستگیره سینی استفاده کنید.

تابلوهای پارچه ای

تابلو و عکس نوزاد
زمینه قاب را با پارچه بپوشانید و عکس مورد علاقه خود را روی آن نصب کنید

تابلو را با یک تکه پارچه بپوشانید و عکس یا طرح موردعلاقه خود را روی آن قرار دهید. چه عکس کودک خود را بگذارید و یا عکس عروسی، زمینه پارچه ای جلوه هنری تری به تابلو می دهد.

منبع sheknows.com
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.