تغییرات کوچک در دکوراسیون حمام

با روش هایی ساده و کم هزینه دکوراسیون حمام را زیباتر کنید

روش های زیادی برای ایجاد تغییر در دکوراسیون حمام و زیباتر کردن آن وجود دارد. بعضی از این روش ها زمان و هزینه زیادی صرف می کنند اما بعضی دیگر آسان و کم هزینه هستند و خودتان می توانید انجام دهید. در این مطلب به ۵ نمونه از آنها اشاره می کنیم.

مرتب کردن

دکوراسیون حمام و صابون و مسواک
وسایل زائد در حمام را دور ریخته یا در کمدها جا دهید

اولین و مهمترین قدم در تغییر دکوراسیون حمام، جمع و جور کردن آن است. چند تا شامپو و شوینده خالی در قفسه های حمام دارید؟ می توانید کرم مرطوب کننده و پاک کننده آرایش خود را در میز آرایش داخل اتاق بگذارید؟ چندین بطری باز شوینده دست در کنار سینک روشویی ظاهر چندان خوبی ندارد. اگر عادت دارید حوله دست را در حمام آویزان کنید، در عوض آن را در کشو یا کمد داخل حمام یا دستشویی جا دهید و در مواقع نیاز آن را بیرون بیاورید. همین که حمام را اندکی جمع و جور می کنید، زیباتر به نظر خواهد رسید.


کابینت ها

دکوراسیون حمام و کابینت
کمر و کشو در حمام برای نگهداری وسایل حمام مفید است

استفاده از کمد و کابینت داخل حمام برای نگهداری وسایلی که داخل حمام به آن نیاز می شود، در مرتب و تمیز شدن حمام نقش مهمی ایفا می کند. اگر حمام کوچکی دارید و نمی توانید از فضای کف زمین استفاده کنید، می توانید از کابینت هایی استفاده کنید که بر روی دیوار نصب می شوند. با پیچ و مهره و ابزارهای ساده ای می توانید خودتان این کابینت ها را نصب کنید.


سر دوش های جدید

دکوراسیون حمام و دوش
تعویض سر دوش حمام در زیبایی و کارایی بهتر دوش موثر است

تا زمانی که دوش حمام را عوض نکنید متوجه نخواهید شد که یک دوش جدید چقدر می تواند در حمام تغییر ایجاد کند. در بیشتر مواقع خودتان می توانید به تنهایی و بدون نیاز به تعمیرکار سردوش را عوض کنید. اینکار نه تنها روی ظاهر حمام تاثیرگذار است بلکه کارایی دوش را نیز بالا می برد.


کاغذ یا نقاشی دیواری

دکوراسیون حمام و کاغذ دیواری توالت
طرح کاغذ دیواری طرح و نقشه حمام را طور دیگری جلوه می دهد

شما می توانید علاوه بر اتاق نشیمن و اتاق خواب در حمام خود نیز از کاغذ دیواری استفاده کنید. برخی طرح و نقش های کاغذ دیواری ها می تواند اندازه و طرح اتاق را تغییر دهد. برای مثال استفاده از کاغذ دیواری با طرح خطوط عمودی برای اتاق های کوچک، سقف را بلندتر نشان می دهد. خطوط افقی نیز عرض و پهنای دیوار را بیشتر نشان می دهد. پوشاندن یکی از دیوارهای حمام با کاغذ دیواری که رنگ آن متناسب با دکوراسیون حمام باشد، جلوه ای زیبا و مدرن به حمام می بخشد.


آینه

دکوراسیون حمام و آینه و کابینت
آینه فضای حمام را بزرگتر نشان می دهد

یک آینه بزرگ فضا را بزرگتر نشان می دهد و جلوه ای شیک و زیبا می بخشد. می توانید یک آینه با چند قفسه کار بگذارید و در آنها از لامپ های LED استفاده کنید. در زمان نصب این لامپ ها به وزن و اندازه آنها توجه کنید.

منبع http://digthisdesign.net
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.