حذف پیام های ارسالی در واتساپ امکان پذیر شد

واتساپ اکنون به شما اجازه حذف پیام های ارسال شده را می دهد

واتساپ اکنون به شما اجازه حذف پیام های ارسال شده را می دهد. شما قبلا می توانستید پیام های فردی را یک طرفه حذف کنید. در حال حاضر، شما می توانید پیام ها را ارسال نکنید، آنها را قبل از  مشاهده در تمام مکالمات مخفی کنید که در خیلی از مسائل می تواند به شما کمک کند.

شاید برای شما نیز اتفاق افتاده است که یک بار پیامی را به اشتباه یا از روی عصبانیت برای شخصی ارسال کرده باشید و برای اینکه شخص از این موضوع باخبر نشود، بخواهید پیام ارسالی را پاک نمایید. خوشبختانه این قابلیت در برنامه واتساپ وجود دارد.

پیام های ارسال شده در واتس اپ را چگونه حذف کنیم

مدیر عامل واتس اپ، اعلام کرد که این قابلیت به روی سیستم عامل های اندروید و ios به طور کامل تست شده و با موفقیت پیغام ها از روی سرور حذف شده اند. این برنامه گزینه ای برای ارسال پیام هایی که قبلا ارسال شده اند را اضافه کرده است. اگر پیامی را به اشتباه ارسال کرده اید فقط هفت دقیقه پس از ارسال زمان دارید تا پیغام ارسال شده را پاک کنید.

انگشت خود را بر روی یکی از پیام هایی که قصد حذف آن را دارید قرار داده و کمی نگه دارید تا یک ویبره کوچک را احساس کنید، انگشت خود را از روی پیام برداشته و به آرامی سایر پیام های مورد نظرتان را انتخاب کنید، پس از انتخاب تمام پیام های مد نظر، کافیست که آیکون سطل آشغال را از منوی بالای صفحه لمس کنید. پس از آن دو گزینه برای انتخاب دارید: «حذف یک طرفه» و «حذف دو طرفه». دومی را انتخاب کنید و بر روی تایید بزنید، و پیام های انتخاب شده حذف می شوند.

در صورتی که پیامی را برای خودتان و برای دیگران پاک کرده اید به جای پاک شدن پیام و ناپدید کردن کل آثار، یک پیام خودکار با عنوان «This message was deleted» برای طرف مقابل ارسال می شود و شخص مقابل متوجه می شود که شما پیامی را ارسال کرده اید و قبل از خواندن ایشان پیام را پاک کردید. اگر مخاطب شما قبلا پیام را خوانده باشد دیگر هیچ راهی برای از بین بردن پیام نخواهید داشت.

شما فقط هفت دقیقه  پس از ارسال زمان دارید تا پیغامی را که ارسال کرده اید  پاک کنید. پس باید در اسرع وقت نسبت به این کار اقدام کنید در غیر این صورت دیگر کار از کار گذشته است. پس قبل از ارسال هر پیامی خوب فکر کنید.

رقابت تلگرم و واتساپ

در واتساپ گزینه ای برای پیام های ارسال شده وجود ندارد، کاربران دوست دارند که این ویژگی به برنامه واتساپ افزوده شود. برنامه تلگرام در ماه ژانویه سال۲۰۱۷ گزینه ارسال پیام را به برنامه خود اضافه کرد. در حال حاضر واتساپ بعد از تلگرام دومین برنامه پیام رسان پر مخاطب می باشد.

منبع makeuseof.com
ممکن است شما دوست داشته باشید
1 نظر
  1. آشنا می گوید

    خووووووب بود

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.