رتبه بندی ادکلن و عطرهای مردانه

خیلی افراد دنبال رتبه بندی در عطر و ادکلن هستن در این مقاله قصد داریم یک رتبه بندی تقریبی برای عطر و ادکلن در ایران را مشخص کنیم.

معیار ما در این رتبه بندی میزان سرچ کاربران و همچنین میزان فروش این محصولات در سایت های بزرگ ایرانی مثل دیجی کالا و همچنین نظرات کاربران در مورد این عطر ها است.

رتبه بندی عطر های مردانه

رتبه بندی عطرهای مردانه

عطر مردانه لالیک بلک

لالیک انکر نویر یا همان لالیک بلک معروف ترین ادکلن مردانه هست. رایحه ای عطر گرم و تلخ است و شامل نت های چوبی معطر است. لالیک نویر برای فصوص سرد بسیار مناسب است. همچنین این عطر مردانه بین بانوان نیز محبویت خاصی دارد.

عطر مردانه کرید اونتوس

ادکلن کرید اونتوس به عنوان خوشبوترین و همه پسند ترین عطر مردانه معروف است. این عطرجزو پرفروش‌ترین و محبوب‌ترین محصولات برند کرید است.
کرید اونتوس رایحه تلخ و خنک دارد و شامل نت های میوه ای، چرمیریال عنبر و مشک است. کرید اونتوس بسیار مناسب فصول گرم سال مخصوصا تابستان است.

عطر مردانه دیور ساواج

عطر ساواج دیور از جمله بهترین عطرهای تولید شده توسط برند دیور است. این عطر در سال ۲۰۱۷ با رایحه خنک و تلخ روانه بازار شد. ساواج از نت های ادویه ای و مرکباتی ساخته شده است و برای فصول گرم سال بسیار مناسب است.
عطر ساواج یک عطر روغنی است و ماندگاری نسبتا بالایی دارد.

عطر مردانه دیور ساواج

عطر مردانه اینوکتوس

ادکلن اینوکتوس یکی از محبوب‌ترین عطرهای ارائه شده توسط برند پاکو رابان است. این ادکلن اولین بار در سال ۲۰۱۶ با رایحه خنک و شیرین وارد بازار شد. این عطر با نت های مرکبات، گل و عنبر برای فصول سرد سال بسیار مناسب است.

ادکلن بلو شنل

ادکلن بلو شنل مردانه در سال ۲۰۱۰ توسط عطر ساز معروف به نام ژاک پولجه در کشور فرانسه ساخته‌شده است. عطر بلو شنل بر اساس نظرسنجی‌های سایت‌ها جزو پنج عطر مردانه برتر دنیا قرار دارد.
بلوشنل از نت های مرکباتی، گلی و چوبی تشکیل شده است. این عطر رایحه تلخ و طبع خنک دارد که برای فصول گرم سال مناسب است.

ادکلن پگاسوس مارلی

ادکلن پگاسوس مارلی ششمین عطر طراحی شده از بهترین‌های برند مارلی است که در سال ۲۰۱۱ به شدت مورد توجه و استقبال طرفداران ادکلن در جهان قرار گرفت.
پگاسوس رایحه شیرین و ملایم دارد و از نت های معطر و چوبی تشکیل شده است.

ادکلن پگاسوس مارلی

ادکلن مونت بلنک

مونت بلنک رایحه شیرین و خنک دارد و از نت های گیاهان معطر ساخته شده است. مونت بلنک برای فصول گرم سال بسیار مناسب است.

سخن نهایی

در این مقاله سعی شد ۷ ادکلن معروف مردانه با رتبه بندی محبوبیت و فروش معرفی شود. لطفا نظرات خود را در بخش کامنت ها با ما در ارتباط بزارید.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.