برای ساخت یک لوگو سریع ۳ راه رایگان وجود دارد

قبل از طراحی لوگو، به سایت‌های آنلاین و رایگان طراحی لوگو سری بزنید

قبل از ساخت یک لوگو به طرح آن فکر کنید، اگر مهارتی در طراحی گرافیک ندارید و نمی‌توانید برای کسب و کار خود هزینه کنید، می‌توانید از سایت آنلاین و رایگان استفاده کنید (آموزش طراحی لوگو ساده در فتوشاپ را مطالعه کنید).

در طراحی آرم گزینه‌های زیادی برای انتخاب وجود دارد. شما در انتخاب طرح دقت کنید. اگر از طرح‌های تکراری استفاده کنید که قبلا توسط شخص دیگری ایجاد شده، به بازار کار شما ضربه وارد می‌شود.

گزینه آسان و قابل دسترس

به قسمت Logo Shopify Creator  بروید در اینجا دو گزینه برای تغییر دارید: نام کسب و کار و آیکون‌ها.  می‌توانید نام کسب و کار خود را تغییر دهید ولی آیکون‌ها به راحتی قابل جستجو نیستند، ولی می‌توانید از این طریق آیکون‌ها را جستجو کرده و یکی از آنها را انتخاب کنید.

شما می‌توانید رنگ متن و آیکون را تغییر دهید و متن‌هایی را به آن اضافه کنید، یک قاب را در اطراف آیکون خود اضافه کنید.

Shopify Logo و ساخت یک لوگو

برای دانلود فایلPNG ، ایمیل خود را وارد کنید. در فایل PNG تصویر شما دارای یک پس‌زمینه شفاف خواهد بود، شما می‌توانید از آن در هر طراحی بدون نیاز به پس‌زمینه سفید استفاده کنید. برای استفاده از سرویس Shopify نیاز به ایجاد حساب ندارید.

گزینه‌های دیگر

اگر می‌خواهید بر لوگوی خود کنترل بیشتری داشته باشید، می‌توانید از سازنده آرم SquareSpace کمک بگیرید. این همان چیزی است که شما دنبال آن هستید. می‌توانید نام کسب و کار، شعار و جستجو برای  آیکون (که توسط اسم پروژه) را طراحی شده است، وارد کنید. بر روی این عناصر کلیک کنید تا رنگ و اندازه را تغییر دهید.

Squarespace Logo و ساخت یک لوگو

زمانی که آرم خودتان را ایجاد کرده‌اید، می‌توانید تصویر PNG را با رزولوشن پایین و ۴۰۰PX  دانلود کنید. اگر بخواهید نسخه بالاتر مانند ۵۰۰PX  با روزلوشن بالاتر داشته باشید، باید در سایت Squarespace عضو شده یا مبلغ ۱۰ دلار پرداخت کنید.

گزینه‌ای برای کنترل کامل آرم

اگر می‌خواهید بر جزئیات آرم خود کنترل داشته باشید مانند اندازه، فونت، رنگ و… بهترین گزینه استفاده از  سرویس Canva است. برای استفاده از این سرویس باید یک حساب کاربری رایگان Canva ایجاد کنید، در اینجا علاوه بر ایجاد آرم خود می‌توانید از قالب‌های سرویس برای ایجاد گرافیک شبکه‌های اجتماعی، آگهی‌ها و برای تبلیغ بیشتر کسب و کار خود استفاده کنید.

لوگوی سازنده Canva شامل پوسته‌های پیش‌طراحی شده است که می‌توانید سفارش بدهید. شما می‌توانید متن را ویرایش کنید، رنگ‌ها را تغییر دهید و هر عکسی یا تصاویر را با عناصر انتخابی خود جایگزین کنید. هنگامی که متن را اضافه می‌کنید، می‌توانید فونت و فاصله حروف را تنظیم کنید و به صورت دستی فضای مورد نظر را برای متن مشخص نمایید.

Canva Logo و ساخت یک لوگو

در پایان کار، می‌توانید لوگوی خود را به عنوان یک آرم  PNG، JPG یا PDF دانلود کنید. زمانی که از خدمات رایگان Canva استفاده می‌کنید، شما محدود می‌شوید، کاربران حرفه‌ای به تصاویر بیشتری دسترسی دارند و می‌توانند PNG ها را با پس‌زمینه شفاف دانلود کنند، که بر لوگو تاثیر چشمگیری می‌گذارد.

اگر نمی‌خواهید در ماه مبلغ ۱۲.۹۵ دلار هزینه کنید، می‌توانید تصاویر PNG را با پس‌زمینه سفید دانلود کنید و از برنامه ویرایشگر شفافLunaPic  استفاده کنید و پس‌زمینه سفید را به طور خودکار حذف کنید.

منبع makeuseof.com
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.