۱۱ ایده برای زیباتر شدن پیشخوان آشپزخانه

با استفاده از وسایل ساده و کوچک، پیشخوان آشپزخانه را زیباتر کنید

معمولا کارایی و استفاده از پیشخوان بر زیبایی و تزیین آن ارجحیت دارد. اما شما می توانید با قرار دادن اشیا و وسایل کوچک بر روی پیشخوان آشپزخانه، به زیباتر شدن دکوراسیون آشپزخانه و حتی کل خانه کمک کنید. مثلا تنها با قرار دادن سرویس قهوه، پیشخوان شما شکل هنری به خود می گیرد. ما در این مقاله ۱۱ ایده برای دکوراسیون پیشخوان آشپزخانه به شما معرفی می کنیم که می توانید بر اساس شکل و شمایل خانه خود، یک یا چند نمونه از این ایده ها را به کار ببندید.

استفاده از کتاب

استفاده از کتاب در پیشخوان آشپزخانه

استفاده از کتاب های آشپزی و یا کتاب هایی که جلد و شیرازه ضخیم و محکمی دارند، گزینه هایی خوبی برای قرار گرفتن روی پیشخوان آشپزخانه هستند.

استفاده از تخته آشپزی

استفاده از تخته آشپزی در پیشخوان آشپزخانه

می توانید از تخته هایی با اشکال و اندازه های مختلف شامل تخته های چوبی یا مرمری استفاده کنید و آنها را به دیوار تکیه بدهید.

استفاده از میوه های تازه

استفاده از میوه در پیشخوان آشپزخانه

قرار دادن میوه در ظرفی زیبا همیشه پیشخوان را زیبا می کند. در این عکس، دیواره مرمری آشپزخانه رنگ زرد لیموها را بیشتر نشان می دهد. می توانید از میوه های دیگری مانند پرتقال نیز استفاده کنید.

استفاده از گیاهان

استفاده از گیاهان در پیشخوان آشپزخانه

استفاده از گلدان و گیاهان در زیبایی پیشخوان آشپزخانه بسیار تاثیرگذار است. می توانید مانند تصویر بالا از یک گلدان استفاده کنید و یا از چندین گلدان در کنار هم استفاده کنید. حتی می توانید در این گلدان ها سبزیجات تازه پرورش دهید.

استفاده از آثار هنری

استفاده از آثار هنری در پیشخوان آشپزخانه

می توانید مانند تصویر بالا یک بوم نقاشی را به سادگی به دیوار تکیه دهید. می توانید از چندین نقاشی و یا آثار چاپی در ابعاد یکسان استفاده کنید تا شکل یکنواخت تری داشته باشد.

استفاده از مایع ظرفشویی

استفاده از مایع ظرفشویی در پیشخوان آشپزخانه

بسیاری از افراد در آشپزخانه خود مایع ظرفشویی یا مایع دستشویی را کنار سینک قرار می دهند. شما می توانید این مایعات شستشو را در بطری های زیبا بریزید. در آشپزخانه سیاه و سفیدی که در عکس بالا می بینید، مایع ظرفشویی در دو بطری شیشه ای زیبا و در یک سینی فلزی قرار گرفته. اگر بطری شیشه ای ندارید می توانید مایع ظرفشویی انتخاب کنید که بطری زیبایی داشته باشد.

استفاده از گل های تازه

استفاده از گل های تازه در پیشخوان آشپزخانه

دسته گل های تازه و رنگارنگ همیشه جلوه زیبا و منحصر به فردی به پیشخوان آشپزخانه می دهد. با توجه به اینکه گل ها بعد از مدتی پژمرده می شوند و باید دور ریخته شوند، می توانید هر هفته یک دسته گل خریداری کرده و آنها را روی پیشخوان بگذارید. می توانید هر بار از گلدان های متنوعی استفاده کنید تا جلوه زنده و زیبا به آشپزخانه بدهید.

استفاده از لوازم برقی

استفاده از لوازم برقی در پیشخوان آشپزخانه

زمانی که وسایل آشپزخانه می خرید، وسایلی را انتخاب کنید که ظاهر خوبی داشته باشند تا از قرار دادن آنها بر روی پیشخوان خجالت زده نشوید. یک مخلوط کن خوشرنگ یا یک توستر خوش فرم برای قرار دادن بر روی پیشخوان انتخاب کنید، مانند تصویر بالا.

استفاده از قوطی های یک شکل

استفاده از قوطی های یک شکل در پیشخوان آشپزخانه

استفاده از قوطی های یک شکل برای موادی چون شکر و آرد، جلوه زیبا و جذابی به پیشخوان آشپزخانه می دهند.

استفاده از عکس های خانوادگی

استفاده از عکس های خانوادگی در پیشخوان آشپزخانه

برای نمایش عکس ها سعی کنید همه عکس ها را در یک منطقه قرار دهید تا جلوه به هم ریخته به پیشخوان آشپزخانه ندهد.

استفاده از سرویس قهوه

استفاده از سرویس قهوه در پیشخوان آشپزخانه

قرار دادن سرویس قهوه بر روی پیشخوان آشپزخانه راه حل ساده ای برای زیباتر کردن آشپزخانه است. مانند تصویر بالا می توانید فنجان های قهوه، سینی قهوه و قهوه ساز را بر روی پیشخوان آشپزخانه قرار دهید. اگر بیشتر چای می نوشید تا قهوه می توانید به جای سرویس قهوه از سرویس چای و قاشق های چایخوری زیبا استفاده کنید.

منبع hgtv.com
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.