آموزش ساخت وسایل تزئینی پذیرایی در منزل (قسمت اول)

پذیرایی منزل‌تان را زیبا کنید

وسایل تزئینی پذیرایی را می‌توانید با استفاده از وسایل قدیمی آشپزخانه و یا وسایل ساده خانه خود که کمتر از آن‌ها استفاده می‌کنید، بسازید. در اینجا روش درست کردن شیرینی خوری، میوه خوری یاد داده شده است. وسایل تزئینی پذیرایی مثل میوه‌خوری، شیرینی و شکلات‌خوری را می‌توانید به راحتی در خانه درست کنید. برای این کار می‌توانید از بشقاب چینی، پایه چوبی یا شیشه‌ای، لیوان‌های سرامیکی و حتی ظروف یکبار مصرف استفاده کنید.

درست کردن وسایل تزئینی پذیرایی سه طبقه

وسایل مورد نیاز:

  • سه عدد بشقاب چینی در سایز‌های بزرگ، متوسط و کوچک
  • دو پایه شیشه‌ای یا جاشمعی مسطح
  • اسپری طلایی
  • چسب آهن یا هر نوع چسب قوی دیگر

وسایل تزئینی پذیرایی

روش درست کردن ظرف میوه خوری تزئینی سه طبقه

ابتدا روی پایه شیشه‌ای را چسب بزنید. سپس بشقاب متوسط را برگردانده و پایه را روی آن قرار دهید و کمی فشار دهید تا به خوبی به بشقاب بچسبد. سپس پایه دیگر را به همین روش روی بشقاب سایز کوچک بچسبانید.

وسایل تزئینی پذیرایی

حال زیر پایه بشقاب متوسط را چسب زده و روی بشقاب بزرگ بچسبانید. پایه بشقاب کوچک‌تر را نیز روی بشقاب متوسط بچسبانید. اجازه دهید تا چسب‌ها کاملا خشک شوند. حال ظرف پذیرایی سه طبقه شما آماده استفاده است.

وسایل تزئینی پذیرایی

آموزش درست کردن ظرف شیرینی خوری تزیینی

برای درست کردن ظرف شیرینی خوری به یک بشقاب استیل یا هر بشقاب دیگری که سبک باشد، یک پایه چوبی، اسپری طلایی و به اندازه دور بشقاب نوار توری یا قیطانی نیاز دارید.

وسایل تزئینی پذیرایی

روی پایه را با چسب چوب بپوشانید سپس آن را به پشت بشقاب بچسبانید.

وسایل تزئینی پذیرایی

حال با اسپری طلایی تمام سطح بشقاب و پایه را رنگ کنید. سپس روی لبه‌های بشقاب چسب بزنید و نوار پارچه‌ای را دور بشقاب بچسبانید. صبر کنید تا چسب کاملا خشک شود. اکنون ظرف شیرینی خوری زیبای شما آماده استفاده است.

وسایل تزئینی پذیرایی

منبع: ستاره

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.