ثبت یار، سامانه آنلاین ارائه خدمات حقوقی کسب و کارها (لیگال تگ)

مشکلات حقوقی کسب و کار شما با سامانه ثبت یار حل خواهد شد.

همه کسب و کارها برای پیشرفت و موفقیت نیاز به یک نقشه و راهنما دارند و هر مسئله کوچکی می‌تواند تاثیر زیادی در موفقیت یا شکست آن‌ها داشته باشد. اگر ایده‌ای برای راه‌اندازی یک کسب و کار دارید حتما باید به مسائل حقوقی نیز توجه داشته باشید.
در واقع، یکی از مسائل مهمی که معمولا در راه‌اندازی و پیشبرد کسب و کارها نادیده گرفته می‌شود، مسائل حقوقی مربوط به آن‌هاست. برخی ممکن است بگویند چرا هزینه کنم وقتی خودم می‌توانم شرکتم را ثبت کنم و تمامی امور مربوط به آن را انجام دهم؟ چرا وقتی به هم اعتماد داریم، به دنبال تنظیم قرارداد باشیم؟
همین دیدگاه‌ها و نادیده‌گرفتن این موضوعات مهم می‌تواند روند کار و پیشرفت را کند‌تر کرده و حتی مشکلات و موانعی را نیز برای ادامه فعالیت کسب و کار ایجاد کند.

تحولی جهانی در ارائه خدمات حقوقی

دغدغه مشترکی که تقریبا در بیشتر کشورها وجود داشت، باعث تحولی در ارائه خدمات حقوقی شد. انقلابی که در مدت کوتاهی به ایران هم رسید و شرکت‌هایی در این حوزه فعال شدند. در واقع  بسیاری از اشخاص و کسب و کارها معتقد بودند که خدمات حقوقی به صورت غیر‌شفاف و با هزینه‌های زیادی ارائه می‌شوند. همین دغدغه بود که پای فناوری را به دنیای حقوق هم باز کرد.

ترکیب فناوری و حقوق، محصولی به نام لیگال تک(legaltech) بود که چند سالی است در کشورهای پیشرفته و پس از آن در ایران نیز شکل گرفته است.

لیگال تک‌ها شرکت‌هایی هستند که خدمات حقوقی را به‌صورت آنلاین در اختیار اشخاص مختلف قرار می‌دهند و دغدغه‌هایی مثل سختی دسترسی به وکلا یا هزینه‌های زیاد را حذف می‌کنند.

ثبت‌ یار (www.sabtyar.com) هم لیگال تکی است که خدمات حقوقی کسب و‌کارها را در قالب سامانه آنلاین ارائه می‌کند.

مزایای ثبت یار

لیگال تک‌ها چه مزایایی دارند؟

مهم‌ترین ویژگی لیگال تک‌ها آنلاین بودن آن‌هاست. مساله‌ای که مشکل همیشگی اشخاص و کسب و کارها برای دریافت خدمات حقوقی بوده است. در‌حالی‌که با ظهور لیگال تک‌ها علاوه بر حل مشکلات روش‌های سنتی، مزایای زیادی هم دارد:

  • سرعت بالا برای دریافت خدمات
  • سهولت دسترسی بدون نیاز به مراجعه حضوری
  • استفاده از روش‌های فناورانه و مدرن
  • و…

در کنار تمامی این مزایا، ثبت‌یار خدمات خود را با ویژگی‌های دیگری ارائه می‌دهد:

  • ارائه خدمات به صورت غیر‌حضوری و آنلاین
  • بایگانی الکترونیک مشدارک و دسترسی آنلاین به آن‌ها
  • شفافیت قیمت‌ها
  • یادآوری الزامات ثبتی و حقوقی
  • ارائه مشاوره در امور ثبتی و حقوقی
  • انجام تمامی خدمات ثبتی و حقوقی مورد نیاز کسب و کارها
  • پاسخگویی تلفنی و آنلاین

خدمات ثبت یار

ثبت‌ یار چه خدماتی ارائه می‌دهد؟

ثبت‌یار با استفاده از فناوری‌های نوین یا لیگال تک، خدمات ثبتی و حقوقی متنوعی را ارائه می‌دهد که می‌توانید به‌‌صورت آنلاین امور حقوقی مربوط به کسب و کار خود را با آن مدیریت کنید.

به‌طور کلی می‌توان خدمات ثبت‌یار را در دو حوزه تقسیم‌بندی کرد:

۱) خدمات ثبتی

  • تاسیس شرکت شامل ثبت شرکت‌های تجاری(مانند سهامی خاص، مسئولیت محدود، تضامنی و دانش‌بنیان) و ثبت موسسه
  • ثبت تغییرات شرکت و تنظیم صورتجلسات (مانند افزایش سرمایه، نقل و انتقال سهام، تغییر آدرس، تبدیل نوع شرکت، کاهش سرمایه)
  • خدمات مالکیت فکری(مانند ثبت و تمدید علامت تجاری، استعلام برند و ثبت و تمدید طرح صنعتی)
  • مجوزها(مانند دریافت و تمدید کارت بازرگانی برای تهران، جواز تاسیس، نماد اعتماد الکترونیکی(ای‌نماد) و نشان ملی ثبت رسانه‌های دیجیتال)

۲) خدمات حقوقی

  • انواع نمونه قراردادها و تنظیم اختصاصی آن‌ها (مانند قرارداد کار، مشارکت، فروش و پشتیبانی نرم‌افزار، پیمانکاری، مشاوره، بازاریابی، سئو و …)
  • خدمات مالیاتی(مانند اظهارنامه مالیاتی و گواهی ارزش افزوده)
  • تنظیم دادخواست

راهنمای همه جانبه در کنار دریافت خدمات لیگال تک

زبان سخت حقوق و اصطلاحات پیچیده آن ممکن است شما را در فهم مسائل حقوقی مربوط به کسب و کارتان سردرگم کند. مساله‌ای که در ثبت‌یار با طراحی مجله آموزشی حل شده است. اینجا شما می‌توانید مفاهیم حقوقی و ثبتی را به زبان ساده بخوانید، یا از مطالبی که به عنوان راهنما برای شما قرار داده‌ایم استفاده کنید. در صورتی‌که سوالی داشتید می‌توانید در قسمت نظرات درج کنید تا در کوتاه‌ترین زمان، پاسخ آن را دریافت کنید.

خدمات حقوقی همیشه در دسترس

هنوز فرهنگ سپردن کارها به متخصصین حقوقی و ثبتی و همچنین تنظیم قرارداد آن‌طور که باید در بین مردم و حتی صاحبان کسب و کارها جا نیفتاده است. در حالی‌که بی‌توجهی به این اصول مهم، باعث شکست کسب و کار و حتی تشکیل انبوهی از پرونده‌های قضایی در دادگاه‌ها می‌شود که این وضع خود باعث هزینه‌های بیشتری می‌شود. در حالی که دریافت خدمات از لگال تک‌ها باعث صرفه‌جویی در زمان و هزینه کسب و کارها می‌شود. خدماتی که همیشه در دسترس هستند و دغدغه‌های روش‌های سنتی را از بین برده‌اند.

ثبت یار یک پلتفرم حقوقی برای ارائه خدمات حقوقی به کسب و کارهاست که با طراحی سامانه آنلاین کار شما را آسان کرده است. ضمن اینکه هرجا به مشکل برخوردید، می‌توانید با کارشناسان ثبتی و حقوقی ثبت‌یار تماس بگیرید.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.