با استفاده از فتوشاپ دندان‌های خود را سفید کنید

فتوشاپ یک نرم افزار قدرتمند برای ویرایش تصاویر است

فتوشاپ یک نرم افزار قدرتمند برای ویرایش تصاویر است که افراد را قادر می‌­سازد خلاقیت خود را به کار بگیرند. گاهی به عکس‌هایی برمی­‌خوریم که در آنها دندان‌­ها به رنگ زرد افتاده‌اند که این موضوع از زیبایی چهره و عکس کم می­‌کند. در این مقاله قصد داریم نحوه سفید کردن دندان‌ها با استفاده از فتوشاپ را به شما آموزش دهیم.

 برای سفید کردن دندان‌ها با استفاده از فتوشاپ روش‌های مختلفی وجود دارد:  

ابتدا نرم افزار فتوشاپ را بر روی کامپیوتر خود اجرا کنید. عکس خود را در فتوشاپ باز کرده، سپس محدوده دهان را انتخاب کنید، در پنل ابزار، روی ابزار Lasso کلیک راست کرده و گزینه Polygonal یا Magnetic Lesso Tool را انتخاب کنید؛ زیرا ما قصد داریم تغییرات فقط روی دندان‌ها اعمال شود و قسمت‌های دیگر عکس ثابت بماند، سپس روی Image کلیک کنید و از منوی Layer به قسمت  Adjustments رفته و از زیر منوی باز شده گزینه Hue/Saturation را انتخاب کنید.

به راحتی با استفاده از فتوشاپ می­‌توانید اشباع یک رنگ (Saturation) را کاهش دهید و وضوح عکس را افزایش دهید. البته انجام این کار ممکن است رنگ دندان‌­ها را از حالت طبیعی خود خارج کند.

همچنین، برای ایجاد دندان‌های زیبا و سفید که طبیعی به نظر برسد، سعی کنید روی منطقه انتخابی کلیک راست کنید، گزینه Refine Edge را انتخاب کرده و کمی لبه‌های دندان‌ها را صاف کنید تا طبیعی‌تر شوند.

منبع softwarert.com
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.