شال گردن های گرم مناسب برای فصل زمستان

انواع شال گردن

شال گردن یاسمین:

این شال زیبا با طرح و الگوی بخیه‌ای، بسیار زیباست و با کاموایی از ترکیب چند جنس آلپاکا، پشم مرینوس و کتان بافته شده است. عرض این شال گردن ۲۴ سانتی‌متر و طول آن ۱/۵ متر است. البته در اندازه ۲ متر هم وجود دارد (تصاویر ۱ و ۲).

شال گردن یاسمین روی مدل

 

 

شال گردن یاسمین

شال گردن گارتر:

 این طرح بافت در بیشتر بافت‌ها کاربرد و طرفدار دارد. ترکیبی ساده و تکرارشونده از کشباف و حلقه‌های کوچک است. جنس آن ۸۰ درصد پشم مرینوس و ۲۰ درصد ابریشم طبیعی است. ۲۲ سانتی‌متر عرض آن و بیش از ۱/۵ متر طول دارد (تصاویر ۳ و ۴).

 

شال گردن گارتر تا شده

 

شال گردن گارتر روی گردن

شال گردنی شبیه بالاپوش:

این شال، در زمستان‌ها و روزهای سرد سال بسیار عالی است. زیرا مانند یک حلقه بسته است و می‌توانید آن را به دور گردن‌تان گذاشته و بدون زحمت، خود را  از سرما در امان نگهدارید. این شال گردن صد در صد از جنس پشم مرینوس است (تصاویر ۵ و ۶).

 

شال گردن بالاپوش

 

شال گردن بالاپوش بافتنی

شال گردن اوت لندر:

 این شال از جنس صددرصد آکریلیک و با کیفیت بسیار بالاست. طرح آن زیباست و با سنجاق سینه می‌توانید آن را کاملا محکم کرده و حتی به روش‌های مختلف ببندید (تصاویر ۷ و ۸).

شال گردن اوت لندز

 

 

شال گردن اوت لندز بسته

بالاپوش کلر:

این بالاپوش مناسب افراد با هر سایزی هست. ۸۰ درصد آن از آکریلیک و ۲۰ درصد آن از پشم می‌باشد. رنگ نسبتا تیره آن هم مناسب روزهای سرد سال می‌باشد. این بالاپوش کاملا دست بافت است (تصویر ۹).

 

شال گردن بالاپوش کلر

شال گردنی با طرح گیس:

 این شال گردن دست بافت زیبا، مورد توجه بسیاری قرار گرفته است. بسیار گرم و نرم است. ۵۱ درصد آن از جنس پشم و ۴۹ درصد آن، آکریلیک می‌باشد. البته در رنگ‌های دیگر مانند صورتی، بنفش و قهوه‌ای نیز بافته شده است (تصویر ۱۰).

 

شال گردن با طرح گیس

شال گردن‌های دکمه‌دار در چند طرح:

این شال‌های زیبا و دکمه دار بسیار شیک و مد روز هستند. جنس آنها سبک و در عین حال نرم و گرم می‌باشد. طول این شال گردن‌ها (در صورت باز شدن) ۶۳ سانتی‌متر و عرض‌شان، ۳۱ سانتی‌متر است. این شال گردن در رنگ‌ها و طرح‌های مختلف دکمه و کمربند، آماده شده است تا مناسب هر سلیقه و لباسی باشد (تصاویر ۱۱ تا ۱۵).

 

شال گردن دکمه دار

جمع‌آوری و تنظیم: کاویاب

منبع زندگی آنلاین
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.