طرز تهیه حلیم گندم، حلیم بادمجان با گوشت، حلیم بلغور گندم با گوشت

حلیم ها یکی از آش های سنتی و خوشمزه ما ایرانی ها می باشند که طعم و مزه بسیار خوبی دارند و شما می توانید به راحتی این آش ها را در خانه تهیه کنید و برای صبحانه و عصرانه یا شام میل کنید. در ایران انواع و اقسام آش ها و غذا ها سنتی وجود دارد که پخت آن در شهر ممکن است متفاوت باشد. تهیه آش در خانه کار بسیار ساده ای می باشد و شما می توانید آن ها را با انواع غلات و گوشت و مرغ یا به صورت گیاهی بدون گوشت تهیه کنید و با نان تازه سرو کنید. در روزگاران قدیم آش را با می گفتند و اگر این عبارت را در کنار اسم غذایی همانند شوربا دید به معنی آش می باشد. اما امروز تصمیم گرفتیم سه نوع از محبوب ترین آش ها را به شما آموزش دهیم که عبارت است از حلیم گندم، حلیم بادمجان، حلیم بلغور گندم که در هر سه از گوشت یا مرغ استفاده می شود و شما می توانید برای صبحانه و شام آن را به راحتی در خانه تهیه کنید پس همراه ما باشید.

حلیم گندم

حلیم گندم

حلیم گندم بی شک یکی از خوشمزه ترین آش های سنتی ایرانی می باشد که بیشتر در شهر قزوین تهیه می شود و حلیم این شهر شهرت بسیار زیادی دارد و این استان توانسته اسم این غذا را به در میراث ناملموس کشور قرار دهد و در شهر های دیگر حلیم را با عنوان حلیم شهر قزوین به فروش می رسانند. شما می توانید این آش خوشمزه را برای صبحانه یا عصرانه یا افطار و نذری های خود تهیه کنید. اما برای مشاهده دستور تهیه حلیم گندم به سایت پارسی دی مراجعه کنید.

حلیم بادمجان

حلیم بادمجان

حلیم بادمجان یکی از انواع حلیم ها می باشد که با گوشت و مرغ به همراه بادمجان تهیه می شود و طعم فوق العاده ی دارد. شما می توانید این آش خوشمزه را برای شام و نهار و مهمانی ها تهیه کنید زیرا بسیار مجلسی می باشد. حلیم بادمجان را می توانید با پیاز داغ و سیر داغ و کشک تزیین کنید و با نان تازه میل کنید. اما برای مشاهده دستور تهیه حلیم بادمجان به سایت پارسی مراجعه کنید.

حلیم بلغور گندم

حلیم بلغور گندم

حلیم بلغور گندم یکی از روش های بسیار خوشمزه برای تهیه این آش است که از بلغور گندم استفاده می شود و زمان زیادی برای خیساندن آن لازم نیست و می توانید این حلیم را با مرغ یا گوشت تهیه کنید. تهیه حلیم کار بسیار آسانی می باشد به شرطی اینکه مداوم هم بزنید تا کشدار شود. اما برای مشاهده دستور تهیه حلیم بلغور گندم به سایت آلامتو مراجعه کنید.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.