بهترین مدل های عینک آفتابی برای زنان در سال ۲۰۱۶

با زیباترین مدل های عینک آفتابی سال 2016 آشنا شوید.

امروزه عینک آفتابی به نیاز روزمره انسان تبدیل شده است؛ مضاف بر اینکه گرمای هوا زیبایی صورت را نیز از بین می برد. قرار گرفتن چشم ها در معرض نور خورشید مشکلات بسیاری برای چشم ایجاد می کند. علاوه بر این، آفتاب به پوست دور چشم نیز آسیب می رساند. به هر صورت پیشگیری بهتر از درمان است. عینک آفتابی سلاح خوبی برای زنانی است که در طول روز به هر دلیلی خارج از منزل هستند. انواع متنوعی از عینک های آفتابی برای انواع صورت ها موجود است. در اینجا به معرفی ۵ نمونه از زیباترین مدل های عینک آفتابی سال ۲۰۱۶ می پردازیم.

عینک پیاده روی

بهترین مدل های عینک آفتابی برای زنان در سال 2016

Ray Ban برندی که همیشه بر بازار عینک حکومت می کند. به دنبال عینک های دیگر نباشید ریبن  RB 2140 همان چیزی است که برای تابستان امسال نیاز دارید. این عینک شکل کلاسیک و زیبایی دارد. هر سنی که داشته باشید و هر جایی که باشید این مدل عینک همان چیزی است که دنبالش می گردید. این مدل یکی از بهترین مدل های عینک زنانه سال است.

عینک خلبانی

بهترین مدل های عینک آفتابی برای زنان در سال 2016

در این گروه عینک ها نیز باز هم ریبن در صدر جدول قرار دارد. مدل RB3025P ریبن یک عینک آفتابی پولاریزه خلبانی است. این مدل به همان اندازه که ساده است، کلاسیک است.

عینک های رزین

عینک آفتابی رزین

 

عینک های رزین مارک جاکوب یکی از بهترین مدل های عینک آفتابی زنانه این فصل است. مدل MMJ 122/S زیبا، کلاسیک و خوش فرم است. این عینک ها دارای مقادیری رنگ دانه هستند. پس منتظر چه هستید؟

عینک گرد

عینک آفتابی گرد

 

اگر برند پوش هستید، عینک های گرد زارا بهترین گزینه برای شماست. این مدل عینک ها بهترین مدل عینک آفتابی برای زنان در فصل تابستان است. شکل گرد این مدل عینک ها بیشتر خودنمایی می کند و بسیار شیک و بامزه هستند.

عینک گرد شش ضلعی

عینک آفتابی شش ضلعی گرد

 

اگر به دنبال مد هستید، مدل AJ Morgan از عینک های گرد شش ضلعی بهترین انتخاب برای شماست. این مدل برای کسانی که صورت بیضی دارند بسیار مناسب است.

منبع adorethelife.com
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.