چگونه ایمیل‌­های پویا را غیر فعال کنیم؟

جیمیل ویژگی تازه‌­ای ارائه داده که بدون خروج از اینباکس می­‌توان پیام‌­ها را سازماندهی کرد

جیمیل ویژگی تازه‌­ای ارائه داده که بدون خروج از اینباکس می­‌توان پیام‌­ها را سازماندهی کرد. این ویژگی جدید، ایمیل داینامیک و یا ایمیل پویا نامیده شده و از  AMP گوگل استفاده می‌کند، در صورتی که تمایل دارید با روش سنتی به ایمیل­‌های خود دسترسی داشته باشید، می­‌توانید ایمیل‌های پویا را غیرفعال کنید که در ادامه مطلب چگونگی آن را شرح خواهیم داد.

برای غیرفعال کردن ایمیل­‌های پویا، صفحه جیمیل خود را باز کرده و بخش تنظیمات را انتخاب نمایید.

تنظیمات جیمیل و ایمیل‌های پویا

از طریق تب General گزینه Enable dynamic email را انتخاب کنید.

نکته: ایمیل‌های پویا را می‌­توانید با استفاده از گزینه Ask before displaying external images در سمت راست تصاویر غیر فعال کنید.

غیرفعال کردن ایمیل‌های پویا در چیمیل

برای ذخیره تغییرات خود، به پایین صفحه رفته و روی Save Changes بزنید.

جیمیل، ایمیل­‌های پویا را بارگیری نخواهد کرد. در صورت دریافت ایمیل پویا، نسخه کلاسیک آن را مشاهده خواهید کرد، درست همانطور که از یک سرویس غیر جیمیل استفاده کرده‌­اید.

ذخیره کردن تغییرات ایمیل‌های پویا

به زودی ایمیل­‌های پویا در دسترس عموم قرار خواهد گرفت. در صورتی که مدیر G Suite  هستید، می‌­توانید از طریق تنظیمات Apps > G Suite > Settings for Gmail > User و انتخاب گزینه Disable، آن را غیرفعال کنید.

ایمیل‌های پویا بسیار مفید هستند، اما در صورت تمایل می‌­توانید با طی کردن مراحل بالا آن را غیرفعال کنید. گوگل با استفاده AMP سعی بر آن دارد تا کاربران با امنیت بالایی به محتوای جیمیل دسترسی پیدا کنند.

منبع howtogeek.com
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.