نحوه غیرفعال کردن ارسال پاسخ اتوماتیک در جیمیل

ارسال پاسخ اتوماتیک و هوشمند تحت وب و گوشی هوشمند جیمیل در دسترس می­‌باشد

جیمیل یکی از محبوب‌ترین سرویس‌­های الکترونیکی است که پاسخ اتوماتیک را به رابط تحت وب و برنامه‌­های گوشی هوشمند اضافه کرد. پاسخ‌های اتوماتیک وهوشمندانه شامل پاسخ‌­های رسمی نظیر تشکر کردن و یا پاسخ‌­های ثابتی که برای تلفن همراه و برنامه‌­های شبیه به آن به کار گرفته می‌­شود که موجب صرفه‌جویی در وقت کاربران برای پاسخ‌­های عمومی و ثابت می‌­شود که در صورت تمایل امکان غیرفعال کردن آن نیز وجود دارد.

ارسال پاسخ اتوماتیک و هوشمند تحت وب و گوشی هوشمند جیمیل در دسترس می­‌باشد اما غیرفعال کردن آن تنها در گوشی هوشمند امکان‌پذیر خواهد بود.

غیرفعال کردن ارسال پاسخ اتوماتیک در جمیل

ابتدا برنامه جیمیل را از گوشی آیفون و یا اندورید خود باز کنید. سپس، روی آیکون تنظیمات بالای صفحه کلیک کنید از منوی باز شده Settings را برگزینید. در صفحه تنظیمات گزینه General Settings را مشاهده خواهید کرد. برای غیرفعال کردن پاسخ‌های اتوماتیک، شما به تنظیمات اکانت خود نیاز دارید. در صفحه تنظیمات روی اکانت خود ضربه بزنید اگر چند اکانت داشته باشید، باید ارسال پاسخ­‌های هوشمند را برای هر یک به طور جداگانه غیرفعال کنید.

غیرفعال کردن ارسال پاسخ اتوماتیک در جمیل

در صفحه تنظیمات اکانت، سوئیچ Smart Reply را خاموش کنید تا ارسال پاسخ‌­های هوشمند غیر فعال شود.

با دنبال کردن مراحل بالا ارسال پاسخ اتوماتیک در جیمیل غیرفعال خواهد شد. بهتر است برای آشنایی با این قابلیت کمی بیشتر از آن استفاده کرده و در صورت تمایل آن را غیر فعال کنید. ارسال پاسخ­‌های اتوماتیک و هوشمند همانطور که از نامش مشخص است ابتدا ایمیل­‌های دریافتی را خوانده و تحلیل می­‌کند که از کدام پاسخ‌­ها استفاده کند و چه پاسخ­‌هایی را نادیده بگیرد. همچنین، امکان غیر فعال کردن این قابلیت در گوشی هوشمند امکان‌پذیر است و برای نسخه تحت هنوز هیچ اقدامی نشده است.

منبع addictivetips.com
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.