نحوه فعال‌سازی مجدد حساب اینستاگرام

حساب حذف شده قابل بازیابی نیست

اینستاگرام فضای سرگرم‌کننده‌­ای برای مخاطبان ایجاد می‌­کند، با این وجود برخی از کاربران بنا به دلایلی حساب خود را غیرفعال می‌­کنند و تصمیم به فعال‌سازی مجدد حساب اینستاگرام می­‌گیرند که به راحتی با دنبال کردن مراحل زیر امکان‌پذیر است.

اگر تصمیم گرفتید که حساب اینستاگرام خود را به طور کامل حذف کنید، این عمل قابل بازگشت نخواهد بود. بنابراین، حساب حذف شده قابل بازیابی نیست و نیاز به ایجاد یک حساب کاربری جدید خواهید داشت.

فعال‌سازی مجدد حساب اینستاگرام

فعال‌سازی مجدد حساب اینستاگرام

اگر حساب خود را به طور موقت غیرفعال کرده‌­اید، هر زمان که بخواهید امکان فعال‌سازی مجدد وجود خواهد داشت. البته برای انجام آن لازم است ۲۴ ساعت صبر کنید، چرا که مدت زمان زیادی طول می­‌کشد تا روند غیرفعال‌سازی اولیه انجام شود.

برای فعال سازی مجدد حساب، مراحل زیر را دنبال کنید:

  • اپلیکیشن اینستاگرام را باز کنید
  • با استفاده از اطلاعات خود وارد شوید

در صورتی که اطلاعات به درستی وارد شود، حساب مجددا فعال شده است. در واقع روند خاصی برای دنبال کردن وجود ندارد.

بازیابی پسورد اینستاگرام

اگر برای ورود به حساب با مشکل مواجه شده‌­اید، لازم است پسورد خود را مجددا تنظیم کنید.

فعال‌سازی مجدد حساب اینستاگرام و بازیابی پسورد

برای بازیابی پسورد، مراحل زیر را دنبال کنید:

  • اپلیکیشن اینستاگرام را باز کنید
  • در صفحه ورود، پسورد فراموش شده را انتخاب کنید.

اکنون یک لینک برای بازیابی و تنظیم مجدد رمز ورود از طریق شماره موبایل یا نام کاربری داده می­‌شود. در صورت موجود بودن، می­‌توانید از طریق حساب Facebook خود نیز تأیید اعتبار کنید.

بازیابی حساب کاربری معلق اینستاگرام

برخی از حساب­‌های اینستاگرام بدون رضایت مالک غیرفعال می­‌شوند. این اتفاق زمانی پیش می­‌آید که کاربر با ارسال مطالب نامناسب و یا درگیر شدن با رفتار غیرقابل قبول، شرایط استفاده از شبکه­‌های اجتماعی را نقض کرده است. در این صورت، فعال کردن مجدد حساب به راحتی مراحل قبل نخواهد بود. اینستاگرام احتمالا حساب شما را با توجه به شرایط تخلف سرویس متوقف کرده است؛ با توجه به شدت نقض قوانین، ممکن است نتوانید حساب خود را دوباره دریافت کنید.

شاید حساب شما به طور غلط به حالت تعلیق درآمده است، بنابراین، می‌­توانید با اینستاگرام تماس بگیرید تا تجدیدنظر در پروسه را بررسی کنید.

حساب شما به حالت تعلیق درآمده است، وارد اینستاگرام شوید و درخواست تجدید نظر کنید و دستورالعمل­‌های روی صفحه را که پس از تأیید اعتبار وجود دارد، دنبال کنید.

منبع lifewire.com
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.