تغییر رنگ لاک متناسب با فصل

فصل پاییز

پاییز آغاز فصلی جدید است. با آمدن این فصل تغییرات زیادی در لباس ها و محصولات آرایشی خود ایجاد خواهید کرد. و اما یکی از آسان ترین و رضایت بخش ترین تغییرات، رنگ لاک است. پس برای پاییز خودتان را آماده کرده و بهترین رنگ های لاک را همین حالا امتحان کنید.

لاک نارنجی

لاک و نارنجی
نارنجی از رنگ های بسیار شاد است

نارنجی یکی از رنگ های شادی است که کمتر خودش را روی ناخن ها نشان می دهد. این رنگ متوسط بین رنگ های پاستلی و رنگ های تیره قرار دارد. هاله مرجانی روی ناخن ها ترکیبی از گل ها و میوه های تابستانی چون هلو را ایجاد کرده و در سرمای پاییز حس تابستان را به خاطر می آورد.

لاک آبی سلطنتی

لاک
آبی یکی از رنگ های پرمخاطره است

در رابطه با محصولات زیبایی آبی یکی از رنگ های پرمخاطره می باشد. بنابراین در میان طیف های آبی، آبی سلطنتی بهترین انتخاب است. این رنگ شکوه مشکی و شادابی آبی را در هم ترکیب کرده و شاهکاری بی نظیر ایجاد کرده است. بیایید برای شروع تغییرات در فصل پاییز این رنگ عالی را امتحان کنیم.

لاک صدفی

لاک
رنگ صدفی را باهمه رنگ ها می توان ست کرد

رنگ سفید کامل روی ناخن کمی خیره کننده است اما صدفی رنگی است که تقریبا همه دوست دارند. این رنگ شیک یکی از رنگ های غالب در مد پاییز خواهد بود. مهم تر از همه این ها رنگ صدفی قابل ست کردن با خیلی رنگ ها هست. انتخاب این رنگ می تواند بهترین شروع برای فصل پاییز باشد.

لاک قهوه ای موکا

لاک
قهوه ای طیف رنگی بسیاری دارد

قهوه ای طیف های مختلفی دارد و به شیوه های مختلفی می توان آن را در مد پاییز به کار برد اما پیشنهاد ما رنگ قهوه ای موکا هست. این رنگ خوشمزه روی ناخن ها با هر چیزی قابل ست کردن است. فقط مراقب باشید با شکم گرسنه از این لاک استفاده نکنید چون ممکن است با شکلات اشتباه بگیرید.

لاک براق متالیک

لاک
همه رنگ ها متالیک دارند

این طیف فقط برای یک رنگ نیست بلکه همه رنگها نوع براق متالیک دارند. این مدل لاک ها علاوه بر توجه خودتان توجه اطرافیانتان را نیز به خود جلب می کنند. تنوع زیادی در ترکیب این رنگ ها و مدل بافت آن ها وجود دارد. بنابراین انتخاب های زیادی می توانید داشته باشید. دنیا صدف شماست به آن درخشش بدهید.

منبع بدونیم
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.