مدل ابرو را متناسب با فرم صورت خود پیدا کنید

فرم صورت شما کدام نوع است؟

ابرو در زیبایی نقش بسزایی دارد. به خصوص اگر مدل ابرو متناسب با فرم صورت باشد، تقارن و تناسب زیبایی به صورت می‌بخشد. یک مدل ابروی خوب ابرویی است که ضخامت و شکل آن متناسب با شکل و فرم صورت باشد (اشتباهات رایج در استفاده از موچین هنگام تمیز کردن ابرو).

در ادامه به شما خواهیم گفت برای هر مدل صورت، چه مدل ابرویی مناسب‌تر است.

نکته: سعی کنید با ابروهای طبیعی خودتان کار کنید و آنها را شکل دهید و به هیچ وجه از موی مصنوعی در ابروها استفاده نکنید.

صورت گرد

مدل ابرو برای صورت گرد

ابروهای پهن، تیز با طاق ابروی بالا برای صورت‌های گرد بسیار خوب است. طاق ابروی بالا، صورت را کشیده‌تر نشان می دهد. این از گردی زیاد صورت می‌کاهد و صورت را کشیده‌تر و زاویه‌دارتر نشان می‌دهد.

نکته: برای آنکه قوس ابرو حفظ شود، از یک مداد ابروی واترپروف استفاده کنید. از انتهای بیرونی ابرو شروع کرده و سپس مداد ابرو را به دیگر قسمت‌های ابرو بکشید. لبه‌های ابرو باید از میانه ابرو تیره‌تر باشد تا شکل قوس ابرو را نشان دهد. این صورت را بلندتر و باریک‌تر نشان می‌دهد.

صورت مربعی

مدل ابرو برای صورت مربعی

ابروی پهن با قوس اندک، از زاویه‌دار بودن زیاد صورت‌های مربعی می‌کاهد. در صورت‌های مربعی، خط فک بسیار مشهود است و این در واقع شاخصه این افراد محسوب می‌شود. از آنجا که صورت به اندازه کافی زاویه‌دار است، بهتر است مدل ابرو زاویه‌دار نباشد.

نکته: بهتر است قوس ابرو کم باشد. خیلی نازک یا خیلی پهن بودن ابرو، حالت مربعی صورت را بیشتر نشان می‌دهد. می‌توانید از مداد ابرو برای کم کردن قوس ابرو استفاده کنید.

صورت قلبی

مدل ابرو برای صورت قلبی

ابروی گرد با قوس کم می‌تواند تیزی خط فک صورت‌های قلبی را بگیرد. تقریبا همه مدل‌های ابرو با این صورت‌ها خوب می‌شود اما بهتر است ابرو گرد باشد و قوس کمی داشته باشد.

نکته: می‌توانید برای ایجاد قوس کم ابرو از یک سایه ابرو استفاده کنید و آن را با برس ابرو زاویه‌دار به آرامی به ابروها بزنید. سعی کنید رنگ‌های طبیعی یا قهوه‌ای انتخاب کنید.

صورت لوزی

مدل ابرو برای صورت لوزی

ابروهایی که سر آن پهن و گرد است و انتهای آن زاویه کمی دارد، می‌توانند از شدت زاویه‌دار بودن صورت‌های لوزی بکاهد.

صورت‌هایی که استخوان گونه پهن و بلندی دارند، کم هستند اما به این شکل از صورت‌ها، لوزی می‌گویند. اگر صورت لوزی دارید، ابرو با قوس بالا مناسب شما نیست. ابرویی با قوس متعادل که هم گرد باشد و هم لبه‌های آن زاویه‌دار باشد، مناسب‌تر است.

نکته: از یک مداد ابرو استفاده کنید تا به ابرو حالت گرد دهید و لبه‌های آن را زاویه‌دار کنید. این از زاویه‌دار بودن صورت می‌کاهد و صورت را زنانه‌تر می‌کند.

صورت کشیده

مدل ابرو برای صورت کشیده

برای صورت‌های کشیده، ابروهایی که تا انتهای چشم کشیده شده است، بهتر است. هر چه ابرو کشیده‌تر باشد، پهنای صورت را بیشتر نشان می‌دهد و صورت به نظر گردتر می‌رسد (متناسب با فرم صورت آرایش کنید).

منبع bebeautiful.in
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.