آموزش مدل بافت مو هلندی دو طرفه

به راحتی موهایی زیبا داشته باشید

بافت مو همیشه بهترین راه برای جمع کردن و مدل دار کردن موها در کوتاه‌ترین زمان است، بافت مو مدل‌های متنوعی دارد که برای جشن‌ها و مناسبت‌های مختلف هم مناسب هستند. در این بخش آموزش بافت مو هلندی دو طرفه را در چند مرحله مشاهده می‌کنید که بسیار ساده است و زمان کمی از شما می‌گیرد. بافت مو هلندی دو طرفه به بافت مو بوکسور نیز معروف است و جزء منظم‌ترین و شیک‌ترین مدل بافت موها است، برای آشنایی با مراحل بافت مو هلندی ادامه این مطلب را از دست ندهید.

مرحله۱:

برای بافت مو هلندی دو طرفه اولین کاری که بعد از شانه کردن موها باید انجام دهید این است که با استفاده از شانه دم موشی موهایتان را از وسط به دو قسمت تقسیم کنید، یک قسمت از موها را کلیپس بزنید و از قسمت دیگر شروع به بافتن کنید.

بافت مو

مرحله دو:

از جلوی موهایتان یک قسمت باریک جدا کنید و آن را به سه قسمت تقسیم کنید به این صورت که قسمت شماره یک جلوی سر و قسمت دو وسط سر و قسمت سه پشت سر قرار بگیرد.

بافت مو

مرحله سه:

شروع به بافتن کنید همانند بافت ساده اما با این تفاوت که هر بار باید یک قسمت مو از کاره‌ها اضافه کنید، به این ترتیب موها را تا پایین می‌بافید و یک طرف از بافت موهایتان تکمیل می‌شود.

بافت مو

مرحله چهارم:

به این مرحله که برسید یعنی نیمی از کار را انجام داده‌اید و چیز زیادی نمانده است، موها را تا انتها ببافید و با یک کش مشکی آن را ببندید.

مرحله پنجم:

حالا برای سمت دیگر سر دقیقا همین کارها را باید تکرار کنید، از جلوی سر شروع به بافتن کنید و در هر مرحله یک قسمت از کناره به موها اضافه کنید. موها را تا انتها ببافید با کش ببندید.

بافت مو

مرحله ششم:

اگر حس می‌کنید موها را خیلی سفت و محکم بافته‌اید با دست کمی آن‌ها را از هم باز کنید سپس روی بافت موهایتان اسپری بزنید.

منبع: نمناک

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.