راهنمای انتخاب مدل دامن بر اساس اندام

متناسب با شکل اندام خود دامن بپوشید

 اگر شما فردی با قد نسبتاً بلند و پاهایی کشیده وبیش از اندازه لاغر هستید ، دامن خمره ای کوتاه ( مینی ژوپ ) به شما توصیه نمی شه ، چون باعث بلندتر و باریک تر دیده شدن اندام شما میشه ، برای یک چنین اندامی ما دامن با اندازه ای تا روی زانو را پیشنهاد می کنیم که این باعث میشه که اندام شما همانطور  که هست نمایان بشه. ولی دامن میدی هم انتخاب خوبیه ، چرا که  میدی  با فرم خمره ای، فوق العاده شیک و مجلسی است و باعث پر تر نشان دادن پاها و باسن شما می شه .

دامن خمره ای
میدی  با فرم خمره ای، فوق العاده شیک و مجلسی است و باعث پر تر نشان دادن پاها و باسن شما می شه

 این دسته از افراد دامنهای کلوش و فون رو هم به راحتی می تونن استفاده کنند البته به شرطی که بالا تنه آنها نیز متناسب باشد . افراد با همین اندام اما با باسن برجسته  و بزرگترکه کناره های ران آنها هم برجستگی داره، اصلاً توصیه نمی شه که دامن خمره ای رو انتخاب کنند. بهترین گزینه برای این افراد دامن فون میباشد .

دامن فون
افرادی که باسن و کناره های ران برجسته دارند، بهترین گزینه برای این افراد دامن فون میباشد

دامن مناسب افراد قد کوتا و نسبتاً کوتاه

دامن مینی ژوپ خمره ای
برای افراد کوتاه قد دامنهای مینی ژوپ خمره ای و همینطور دامنهای ماکسی با فرم مخروطی  یا فون مناسب است

برای این افراد دامنهای مینی ژوپ خمره ای بسیار گزینه ی خوبیه  و همینطور دامنهای ماکسی با فرم مخروطی  یا فون . البته پوشیدن دامنهای کوتاه فون نیز بلامانع میباشد و اگر افراد کوتاه قد، ریز نقش ولاغر هم باشند می تونند از مدلهای عروسکی چین دار ولی از روی کمر با قد کوتاه  استفاده کنند که مدل بسیار قشنگ و فانتزی است .

 مدل دیگری که من شخصاً خودم پیشنهاد میدم برای افراد قد کوتاه  دامن جلو  کوتاه و پشت بلند هست که این روزها هم بازار این مدل بسیار داغ شده.  مورد دیگری که در مورد دامنهای ماکسی بهتره بهش توجه کنیم این است که بهتره این دامنها دنباله دار باشند تا از پشت قد کشیده تر نمایان شود.

 افرادی با پاهای پر و چاق و ساق پاهای کلفت

 

دامن بلند
افراد با پاهای چاق باید از پوشیدن دامنهای کوتاه بالای زانو پرهیز کنند

 این افراد باید از پوشیدن دامنهای کوتاه بالای زانو پرهیز کنند و حتی الامکان در صورت پوشیدن  دامن کوتاه از جوراب شلواری ضخیم استفاده کنند تا پاهاشون  باریکتر به نظر برسه . و تا جای ممکن از دامنهایی با پارچه های حریر استفاده کنند که ریزش زیاد داشته باشد .

منبع rubanmag.com
ممکن است شما دوست داشته باشید
1 نظر
  1. کیان می گوید

    با سلام ممنون از سایت خوب شما تشکر

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.