۵ مدل صندل که با شلوار جین زنانه ست می‌شود

هر چه هوا گرم‌تر می‌شود، استفاده از صندل هم بیشتر می‌شود

هر چه هوا گرم‌تر می‌شود، استفاده از صندل هم بیشتر می‌شود. بیشتر خانم‌ها صندل را همراه با شلوار جین می‌پوشند. خانم‌ها اکثرا ترجیح می‌دهند حتی در ماه‌های گرم سال نیز شلوار جین بپوشند. برای این دسته از خانم‌ها لیستی از مدل‌های صندل که می‌توانند با شلوار جین ست کنند، ارائه می‌دهیم.

بهترین مدل صندل چیست؟

قبل از آنکه سراغ معرفی بهترین مدل‌های صندل برویم، باید بگوییم تمام مدل‌های صندل با شلوار جین ست می‌شود. تنها مدل‌هایی که با شلوار جین چندان خوب نمی‌شود، صندل‌های خیلی راحتی و صندل‌های ورزشی هستند یا صندل‌هایی که زیادی مجلسی هستند. این مدل صندل‌ها را می‌توانید با لباس‌های دیگر و حتی شلوار کتان ست کنید (آموزش ساخت صندل گلدار دخترانه).

به طور کلی باید ببینید کدام مدل صندل با شلوار جین شما همخوانی بیشتری دارد. اما در ادامه به چند نمونه صندل که هماهنگی بیشتری با شلوار جین دارد، اشاره می‌کنیم:

صندل تخت و بندی ساده

صندل تخت و بندی

این مدل صندل‌ها با بیشتر شلوار جین‌های زنانه هماهنگی دارد. این صندل‌ها که گاهی بندی برای جای انگشت شصت هم دارند، هم راحتند و هم در عین سادگی شیک هستند.

اگر دنبال مدل شیک و کلاسیک آن می‌گردید که هیچگاه از مد نیفتد، می‌توانید صندل‌های چرمی را خریداری کنید، چرم مصنوعی یا جیر و یا ترکیبی از این دو. یک یا چند بند باریک. یک یا دو بند متوسط یا پهن. به این دلیل که صندل‌های تخت که چندین بند پهن یا بند سنگین روی آن دارند، مدل شلوار جین زنانه را خراب می‌کنند، به خصوص جین‌های جذب بدن. ترکیب این مدل شلوارها با این مدل صندل‌ها، پای شما را بزرگتر از آنچه هست نشان می‌دهد (آموزش دوخت صندل چرمی پسرانه).

صندل‌های تخت به رنگ مشکی، قهوه‌ای یا دیگر رنگ‌های خنثی با بیشتر لباس‌ها همخوانی پیدا می‌کنند، در مقایسه با رنگ‌های دیگر. می‌توانید با لباس‌های شاد، صندل‌هایی با رنگ‌ها، طرح‌ها و نقش‌های رنگی بپوشید.

صندل‌های لژدار

صندل لژدار

دلیلی که صندل‌های لژدار با شلوار جین هماهنگی دارد، این است که لژ مقاومت و محکمی می‌دهد و می‌تواند شل بودن پاچه شلوار جین را به توازن برساند. به خصوص این صندل‌ها با لباس‌های رسمی بسیار مناسب است.

علاوه بر این، این مدل صندل‌ها با انواع شلوار جین هماهنگی دارد، به خصوص با شلوارهای کلوش، پاچه بلند و شلوارهای بلند و تنگ. احتیاط کنید این صندل‌ها با شلوارهای سندبادی، راسته و شلوارهایی که قد کوتاهی دارند، چندان مناسب نمی‌شود زیرا صندلی که لژ بلندی دارد ممکن است موجب دیده نشدن مدل شلوار بشود.

فلیپ فلاپ

صندل فلیپ فلاپ

وقتی شلوار جین می‌پوشید، دلیلی ندارد که نخواهید کمی راحت باشید و دمپایی بپوشید. به خصوص اگر لباس غیررسمی پوشیده‌اید و مثلا با خانواده می‌خواهید به پیک نیک بروید. در چنین موقعیتی باید یک مدل دمپایی فلیپ فلاپ بانمک پیدا کنید که با شلوار جین شما ست شود و آن را با تی‌شرت ساده بپوشید. برای بعدازظهر یا موقعیت‌های رسمی‌تر می‌توانید صندل‌هایی که سنگ درخشان روی بندش دارد یا به رنگ متالیک است، استفاده کنید.

اگر نمی‌خواهید صندل شما خیلی بلند باشد، نیازی نیست به سراغ مدل‌های تخت بروید. می‌توانید صندل‌هایی که لژ متوسط یا کم دارند، انتخاب کنید.

صندل‌های اسلاید

صندل اسلاید

به دو دلیل صندل‌های اسلاید تخت یا لژدار با شلوار جین هماهنگ هستند: یکی اینکه صندل‌های اسلاید یک یا دو بند دارند، بدین صورت بیشتر پا را نشان می‌دهد و تقریبا با انواع شلوار جین خوب می‌شود. دوم اینکه صندل‌های اسلاید بسیار محبوبیت دارند زیرا هیچ بند انگشتی ندارند چرا که خیلی از افراد با بند انگشتی مشکل دارند.

اگر نگران این هستید که صندل‌های اسلاید در پای شما نگه داشته نشود، مدل‌هایی که دارای بند مچی هستند انتخاب کنید، این مدل به خصوص با شلوار جین‌هایی که پاچه آنها بالا زده شده عالی می‌شود (راحت ترین مدل کفش های تابستانی).

صندل‌های پاشنه بلند

صندل پاشنه بلند

تقریبا انواع شلوار جین با صندل‌های پاشنه‌دار زیبا می‌شود. صندل‌های پاشنه بلند با پاشنه تیز و جلوباز. صندل پاشنه بلند می‌تواند جلوه زیباتری به لباس و شلوار جین شما بدهد.

تنها چیزی که باید از آن اجتناب کنید، پوشیدن صندل‌هایی است که برای مدل شلوار جینی که پوشیده‌اید خیلی سنگین هستند. همچنین این صندل‌ها را با شلوارهای خیلی گشاد یا خیلی کوتاه نپوشید.

منبع liveabout.com
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.