مدل کلاه مناسب خانم‌های کوتاه قد

توصیه‌هایی به خانم‌های کوتاه قد در رابطه با استفاده از کلاه

اگر می‌خواهید تنها با یک اکسسوری ظاهری زیبا و شیک پیدا کنید، کلاه به سر کنید. امروزه کلاه به یکی از اکسسوری‌های مهم در پوشاک خانم‌ها تبدیل شده است. خانم‌های کوتاه قد اما اغلب به دلیل قد کوتاه چندان دیده نمی‌شوند اما خانم‌هایی که کلاه به سر می‌گذارند، بیشتر موردتوجه قرار می‌گیرند. در این مطلب قصد داریم توصیه‌هایی به خانم‌های کوتاه قد در رابطه با استفاده از کلاه ارائه دهیم:

کلاهی انتخاب کنید که لبه‌های آن بیشتر از عرض شانه‌ها نباشد

خانم‌های کوتاه قد و کلاه لبه‌دار

بهتر است خانم‌های ریز اندام کلاه‌هایی که لبه‌های بزرگ دارد، به سر نکنند. بسیاری از کلاه‌های ساحلی و کلاه‌های فشن لبه‌های بزرگی دارند، پوشیدن این کلاه‌ها برای خانم‌های کوتاه قد مشکلی ندارد به شرطی که لبه‌های آن بیشتر از عرض شانه‌ها نباشد.

کلاه را به صورت کج به سر کنید

خانم‌های کوتاه قد و کلاه کج

قرار گرفتن کلاه به صورت کج روی سر سبب می‌شود قد شما بلندتر به نظر برسد. کلاه را به شیوه‌های مختلف روی سر امتحان کنید تا ببینید کدامیک بیشتر مناسب شماست.

رنگ‌های هماهنگ

خانم‌های کوتاه قد و همرنگی لباس و کلاه

استفاده از کلاهی که رنگ آن با رنگ لباس هماهنگ است، قد را بلندتر نشان می‌دهد. بهتر است کلاهی که به سر می‌گذارید همرنگ یا اندکی کمرنگ‌تر یا پررنگ‌تر از لباستان باشد، به خصوص اگر تاپ یا ژاکت پوشیده‌اید.

کلاه فدورا را با پیراهن یا دامن بپوشید

خانم‌های کوتاه قد و کلاه فدورا

در گذشته این مدل کلاه تنها مخصوص مردان بود اما امروزه مدل‌های جذابی از آن مخصوص خانم‌ها ساخته شده است. با پوشیدن مدل زنانه این کلاه همراه با پیراهن یا دامن به جای شلوار، ظاهر جذاب‌تری به خود ببخشید.

کلاه وسترن را با شلوار جین بپوشید

خانم‌های کوتاه قد و کلاه وسترن

کلاه وسترن را با شلوار جین یا لباس راحت بپوشید.

استفاده از کلاه گرد و نرم ابریشمی (Berets)

خانم‌های کوتاه قد و کلاه گرد قرمز

این مدل کلاه بسیار شیک و جذاب است.

کلاه تزیینی

خانم‌های کوتاه قد و کلاه تزیینی

بسیاری از خانم‌ها امروزه با الهام از پرنسس کیت میدلتون کلاه‌های شیک و تزیینی کوچک به سر می‌کنند که انتخاب خوبی برای خانم‌های کوتاه قد است زیرا خیلی شلوغ و بزرگ نیستند و ظاهر جذابی به خانم‌های کوتاه قد می‌دهند.

کلاه‌های صاف یا خیلی بلند سر نکنید

خانم‌های کوتاه قد و کلاه صاف

کلاه‌های خیلی صاف یا خیلی بلند برای خانم‌های کوتاه قد مناسب نیستند زیرا کوتاهی قد آنها را بیشتر نشان می‌دهد. بهترین کار این است که کلاه را زاویه‌دار سر کنید تا به نظر بلندتر برسد.

منبع liveabout.com
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.