مدیریت برنامه‌های Gmail, Calendar, Docs با گوگل آنلاین

ترفندهایی برای استفاده بهتر از گوگل

راهنمایی و ترفندهای بسیاری برای یادگیری در گوگل وجود دارد که باعث افزایش بهره‌وری روزمره شما می ‌شود. احتمالا شما برای مقالات و سخنرانی‌های طولانی وقت ندارید، درست است؟ بنابراین بیایید چیزی متفاوت را امتحان کنیم: معلم رسمی به طور مستقیم توسط گوگل ارائه شده است.

G Suite Training  یک افزونه کروم است که همه ابزارهای محبوب گوگل را ارائه می ‌دهد. این افزونه تمام آموزش‌­های مرتبط با برنامه‌­های گوگل را در اختیار شما قرار می­‌دهد.

گوگل دارای یک مرکز G Suite Learning Center  است. این افزونه به عنوان یک راهنما عمل می­‌کند که در هنگام استفاده از آن، ابزار خاص را نشان می­‌دهد. تصویر زیر عمل این افزونه را در Google Calendar نشان می­‌دهد.

گوگل کلندر

این برنامه افزودنی برای G Suite طراحی شده است (برای مثال مدارس و سازمان­‌هایی که از برنامه ‌های اشتراکی گوگل استفاده می­‌کنند)، که Gmail، Calendar، Drive، Docs، Sheets، Slides، Sites، Forms، Google+ و Groups را پوشش می­‌دهد. این برنامه‌ها با ابزار معمول Google هم کار می­‌کند.

بنابراین این برنامه رایگان را نصب کنید! سپس این مراحل را دنبال کنید:

  • برای ورود به هر برنامه، ابتدا وارد گوگل شوید و یا اگر قبلا وارد سیستم شده اید مرورگر را بازبینی کنید.
  • برای اطلاعات بیشتر به برنامه Google  بروید.
  • روی آیکون G Suite Training در سمت چپ بالای مرورگر کلیک کنید.
  • پانل‌ها و اشاره‌گرها شما را با ویژگی‌ها آشنا می­‌کند.

درس‌های تعاملی (صوتی و تصویری) با دستورالعمل‌های روی صفحه، راهنمایی است که نحوه عملکرد هر برنامه را نشان می­‌دهد. همچنین می‌توانید از کادر جستجو برای یک ویژگی خاص استفاده کنید.

G Suite، مدارس و سازمان‌های آموزشی را پوشش می‌­دهد. این افزونه یک دستیار خودکار برای معلمان است که می­‌خواهند ابزارهای گوگل را با سرعت به دانش‌آموزان خود آموزش دهند. کاربران با تجربه نیز می‌­توانند از آن برای یادآوری استفاده کنند.

منبع makeuseof.com
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.