مشخصات کلی کولر گازی ایستاده گری

شرکت گری یک شرکت چینی می‌ باشد که در زمینه تولید محصولات خانگی فعالیت دارد. همچنین برند گری یکی از بهترین برندهای ساخت کولر، است.

خرید کولر گازی ایستاده

 

مشخصات کولر گازی ایستاده گری

کولر گازی ایستاده گری دستگاه‌ تهویه مطبوعی است که در فضاهای بیشتر از ۱۰۰ متر مورد استفاده قرار می ‌گیرد. کولر گازی ‌های ایستاده گری از پرفروش ‌ترین کولرها هستند. این کولر جزء پرچمداران محصولات شرکت گری می‌ باشد. اگر می‌ خواهید کولر گازی ایستاده خریداری کنید و یافتن بهترین کولر و بهترین برند برای شما مشکل است می ‌توانید کولر گازی ایستاده گری را انتخاب کنید.

کولر گازی ایستاده گری بیشتر در سالن ‌ها و مکان ‌های عمومی یا در منزل ‌های بزرگ مورد استفاده قرار می‌ گیرد. این کولرها ظرفیت بسیار بالایی دارند. به‌ طور معمول ظرفیت آن‌ ها از ۳۶ هزار بی تی یو بر ساعت شروع می ‌شود به‌ طوری‌ که در کوتاه ‌ترین زمان محل مورد نظر را به راحتی گرم یا خنک خواهد کرد. کولر گازی ایستاده گری نسبت‌ به سایر کولرها مصرف انرژی بسیار کمتری دارد آن ‌هم به ‌خاطر نوع موتوری که در این محصول بکار رفته ‌است می ‌باشد. همچنین با توجه به این ‌که قابلیت اینورتر در این نوع کولرها به‌ کار رفته است می ‌تواند مصرف انرژی را به‌ شدت پایین بیاورد.

چرا کولرگازی ایستاده برند گری را انتخاب کنیم؟

کولر گازی ایستاده گری با کیفیت و فناوری ‌های به‌ روز ، طراحی زیبا ، عملکرد مطمئن و همچنین تنوع منحصر به‌ فردی که دارد از بهترین کولرهای شناخته‌ شده در دنیا می ‌باشد. کولر گازی ایستاده گری سرمایش سریعی دارد معمولا زمان استانداردی که برای خنک کردن یک فضا نیاز دارد ۳۰ دقیقه می ‌باشد.

یونیت بیرونی کولر ایستاده گری

خرید کولرگازی ایستاده گری

مانند سایر کولر گازی‌ ها کولر گازی ایستاده گری هم دارای بخش داخلی و خارجی است. یونیت داخلی کولر گازی ایستاده گری در داخل منزل قرار گرفته موتور یا بخش خارجی کولر گازی نیز در خارج از منزل نصب می ‌شود. قبل ‌از انتخاب کولر گازی باید آنچه که از یک کولر انتظار دارید را برای خود مشخص کنید. آیا زیبایی و طراحی و بی‌صدا بودن کولر برایتان مهم است یا می ‌خواهید کولری داشته باشید که صرفاً بهترین سرمایش را داشته باشد؟ کولر گازی ایستاده گری یک سر و گردن از سایر محصولات و قبایش بالاتر است. کولر گازی گری ایستاده می‌ تواند به تمام نیازهایی که از یک کولر گازی در تمام فصول سال انتظار دارید پاسخ دهد.

ویژگی‌ ها و قابلیت ‌های کولر ایستاده گری

گری از استانداردها و متریال ‌های مختلفی برای طراحی کولر ایستاده استفاده می کند. چرا که سلیقه و زیبایی ظاهری یک امر مهم در خرید محصول می‌ باشد. این کولرها فیلترهای تصفیه هوا دارند که باعث می ‌شود ذرات ریز گرد و غبار در محیط وجود نداشته باشد. کولر ایستاده گری می ‌تواند پرتاب باد را به ‌صورت ۴ جهت انجام دهد. با توجه به این قابلیت محیط با سرعت بسیار بالایی خنک می ‌شود. برای افرادی که بیماری ‌های تنفسی یا آسم دارند بسیار اهمیت دارد.

از دیگر ویژگی ‌های کولر ایستاده تاثیر آن بر دمای محیط است. به‌ طوری‌ که هنگامی ‌که کولر را خاموش می کنید تا مدت زیادی فضا خنک می ‌ماند. در فضاهایی که فشار هوا زیاد باشد در کولرهای ایستاده به ‌جای کمپرسور پیستونی از نوع روتاری استفاده می ‌شود که گردش ۳۶۰ درجه تیغه در این شرایط انجام خواهد شد. از دیگر ویژگی یا به بیانی دیگر مزایای کولر ایستاده می‌ توان عملکرد دوگانه سرمایشی و گرمایشی آن را نام برد. در این ‌صورت شما می ‌توانید با تنظیم سرعت باد آن را در حالت زیاد متوسط و کم قرار دهید و از سرما و گرمای آن متناسب با نیازتان بهره‌ مند شوید.

خرید کولر گازی ایستاده گری

 

در کولرهای ایستاده گری حالت اتوماتیک نیز وجود دارد. با استفاده از حالت اتوماتیک می ‌توانید دمای مناسب را برای فضایی که در آن قرار دارید تنظیم کنید. پس‌ از این ‌که به دمای مد نظر رسید به ‌طور خودکار سرعت موتور کاهش پیدا می ‌کند. از دیگر قابلیت ‌های این کولر تایمر خواب کنترل از راه دور و موتور قدرتمند آن را می ‌توان نام برد.

قابلیت اینورتر

با توجه به این ‌که یکی از تکنولوژی‌ هایی که در کولر ایستاده به ‌کار رفته اینورتر است پس می‌ توان گفت کولر گازی ایستاده گری محصول کم‌ مصرفی است. تکنولوژی اینورتر در کولر گازی بسیار سودمند می‌ باشد. کولرهایی که اینورتر ندارند پس‌ از این‌ که محیط به حد مطلوب برسد موتور کمپرسور خاموش می‌ شود و سپس هنگامی‌ که محیط گرم می ‌شود موتور کمپرسور مجدداً روشن می‌ شود. این روشن و خاموش شدن موتور باعث می ‌شود مصرف برق به ‌شدت بالا برود و به خود کولر نیز آسیب وارد می ‌شود. اما همان گونه که گفتیم در کولر گازی ایستاده از تکنولوژی اینورتر استفاده می ‌شود که موجب آسودگی خیال شما است.

قیمت کولر ایستاده

از جمله سیستم‌ های تهویه مطبوع کولر گازی ایستاده گری می ‌باشد. همانگونه که از نامش نیز پیداست این کولر به‌ طور ایستاده روی زمین قرار می ‌گیرد. با توجه به متفاوت بودن ظرفیت‌ ها و مدل ‌های مختلف که روانه بازار می‌ شوند می ‌توان گفت قیمت کولر گازی ایستاده گری به عوامل متعددی بستگی دارد. این عوامل متعدد می ‌توانند ظرفیت محصول ، نوع آن، کیفیت ، نوسانات ارز و دلار و برند محصول بستگی داشته باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر درمورد قیمت این نوع کولر می‌ توانید از طریق راه ‌های ارتباطی با کارشناسان ما تماس بگیرید و سوالات خود را بپرسید.

راهنمای خرید کولر گازی گری

با توجه به اطلاعاتی که در بالا هم ارائه ‌شد یک اطلاعات کلی از کولر ایستاده گری کسب کرده‌ اید. اما این اطلاعات به تنهایی کافی نیستند. شما باید با فردی که با اطلاعات بیشتری دارد نیز مشورت کنید تا با راهنمایی او بتوانید محصول مناسب و مطابق با نیازتان خریداری کنید. در صورت نیاز به مشاوره می ‌توانید در نظرات سایت شرکت کنید و سوالات خود را بپرسید یا با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید تا راهنمایی ‌های لازم را به شما ارائه دهند.

از اینکه تا انتها این مقاله را خواندید از شما ممنونیم.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.