با مصارف متفاوت پلاستیک فریزر بیشتر آشنا شوید

از پلاستیک فریزر به صورت خلاقانه استفاده کنید

استفاده از پلاستیک فریزر برای کار‌های مختلف ابتکاری ساده است که به خوبی جواب می‌دهد. این کار در خانه نیز کاربرد‌های مفید زیادی دارد که بسیاری از مردم حتی نمی‌توانند آن را حدس بزنند. در اینجا موارد جالبی مثل استفاده در نقاشی، گل کاری و بسته بندی وسایل را می‌توانید بیاموزید. ما چندین راه جدید و جذاب را به شما می‌آموزیم که بتوانید به راحتی با استفاده از پلاستیک فریزر کار‌های جالبی مثل تازه نگهداشتن موز را انجام دهید. این روش‌ها برای کسانی است که به دنبال نوآوری و راحتی بیشتر در زندگی خود هستند.

۱- تازه نگه داشتن موز با استفاده از پلاستیک فریزر

پلاستیک فریزر

برای اینکه موزها رنگ و میزان رطوبت خود را حفظ کنند، بهتر است فقط ساقه‌های آن را با پلاستیک پوشش دهید. با این روش تازه نگه داشتن مواد غذایی ، موزها مثل روزی که آنها را خریداری کرده‌اید تازه و خوشمزه خواهند ماند.

۲- زیبایی بیشتر با استفاده از پلاستیک

پلاستیک فریزر

تقریبا هر ماسک پاکسازی کننده صورت موثرتر خواهد بود اگر بعد از اینکه شما ماسک را به صورت خود زدید، روی پوست خود کرم مرطوب کننده زده و با استفاده از پلاستیک فریزر روی آن را بپوشانید.

۳- درست کردن درپوش لیوان

پلاستیک فریزر

یک لیوان پر از مایع را با استفاده از پلاستیک فریزر بپوشانید، سپس آن را با یک نی برش دهید و نی را وارد آن کنید و به راحتی چای یا آب را بنوشید. این یک راه مناسب برای نوشیدنی‌هایی است که در زمان ورزش کردن نیاز دارید. با این روش امکان ریختن مایع درون لیوان وجود ندارد و همچنین اگر نوشیدنی گرم باشد به مدت طولانی گرمای خود را حفظ می‌کند.

۴- سرگرمی خلاقانه برای بچه‌های شما

پلاستیک فریزر

استفاده از پلاستیک فریزر یک راه عالی برای بچه‌ها است که بتوانند نقاشی‌های جالب و جدیدی را بدون دست زدن به رنگ‌ها با دست خود خلق کنند. تنها کافی است رنگ را روی یک تکه کاغذ یا مقوا قرار دهید، بعد آن را با پلاستیک فریزر پوشش دهید. اکنون دست‌های کودک خلاق شما بقیه کار را انجام می‌دهد.

۵- ساخت تله میوه‌ای برای مگس‌ها

پلاستیک فریزر

برای خلاص شدن از شر مگس‌های خانه، چند قطعه میوه را ریز ریز کنید، سپس آن‌ها را در یک کاسه قرار دهید و روی آن را با یک تکه پلاستیک فریزر بپوشانید. سپس با استفاده از یک چاقو یک برش کوچک روی سطح آن ایجاد کنید. به همین سادگی یک تله برای مگس‌ها درست می‌کنید.

۶- تازه نگه داشتن گل چیده شده

پلاستیک فریزر

اگر ساقه گل خود را ابتدا در یک کاغذ و یا پارچه مرطوب قرار دهید و سپس روی آن را با استفاده از پلاستیک فریزر بپوشانید، این کار باعث می‌شود که دسته گل شما عمر طولانی‌تری نسبت به زمانی که در آب است، داشته باشد.

منبع: ستاره

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.