جاهای وحشتناک دنیا را بشناسید

ترس نقطه مشترک این اماکن است

دنیا پر از جاهای عجیب و غریب است که دوست داریم کشف کنیم. سفر شاید بهترین راه برای چنین اکتشافی است. حتما شما هم دوست دارید جاهای خیلی خاص که کمتر کسی دیده را ببینید. شاید برایتان جالب باشد تعدادی از این جاهای وحشتناک و عجیب و غریب دنیا را بشناسید.

تونل جیغ، آبشار نیاگارا

تونل جیغ نیاگارا از جاهای وحشتناک دنیا

تونل جیغ یکی از ترسناک‌ترین جاهای دنیاست. داستان‌های زیادی درباره اینکه چرا این مکان ترسناک است، گفته شده؛ برخی می‌گویند دختری نتوانسته از آتش فرار کند و زنده در آتش سوخته، برخی می‌گویند دختری توسط پدرش که نتوانسته بعد از طلاق حضانت بچه‌هایش را بگیرد، به آتش کشیده شده است. شایعات حاکی از آن است که دختری در تونل موردتجاوز قرار گرفته و سپس برای از بین رفتن شواهد، آتش زده شده. مردم محلی می‌گویند در تونل صدای جیغ دختر شنیده می‌شود.

ساحل چنگی، سنگاپور

ساحل چنگی سنگاپور از جاهای وحشتناک دنیا

ساحل چنگی یکی از معروف‌ترین سواحل دنیاست. اما آیا می‌دانستید جزء وحشتناک‌ترین جاهای دنیاست؟ گزارش‌ها حاکی از آن است که بسیاری از مردم چینی بیگناه در این منطقه توسط ژاپنی‌ها در طول جنگ جهانی دوم به صلیب کشیده شده و کشته شده‌اند. مردم محلی می‌گویند برای بسیاری از افراد اتفاق افتاده که صدای فریاد و گریه مردگان را در اینجا شنیده‌اند. خیلی ترسناک است. نه؟

قلعه Bhangarh، راجستان

قلعه راجستان از جاهای وحشتناک دنیا

گفته می‌شود این مکان نفرین شده است و ارواح مردگان هرگز آنجا را ترک نمی‌کنند. گویی این منطقه به حدی نفرین شده است که مردم محلی نمی‌توانند برای خانه خود سقف بسازند زیرا سقف خود به خود می‌ریزد. هیچ کس اجازه ندارد بعد از ساعت ۵ بعدازظهر وارد این قلعه شود.

قبرستان Highgate، شمال لندن، انگلستان

قبرستان هایگیت لندن از جاهای وحشتناک دنیا

قبرستان هایگیت که در شمال لندن قرار دارد، ۵۳ هزار قبر دارد و گویا ۱۷۰ هزار نفر در آنجا دفن شده‌اند. این قبرستان پر از راز و رمز است. نیمه شب مردم صداهای بلند از آنجا می‌شوند. مجسمه‌های بدون سر، راه‌های بی سر و ته، پیاده‌روهایی با چمن‌های بی‌نظم، این مکان را ترسناک کرده است.

مونت کریستو، ولز

مونت کریستو در ولز از جاهای وحشتناک دنیا

مونت کریستو یکی از ترسناک‌ترین جاها در جنوب ولز است. گزارش‌ها می‌گویند خانم کراولی، صاحب این خانه، پس از مرگ شوهرش خود را در این خانه حبس کرد. مردم محلی می‌گویند او در خانه‌اش مرد اما روحش گویی این مکان را رها نکرده و بسیاری صدای جیغ و گریه او را شنیده‌اند. ظاهرا روح وی هر کس را که وارد مونت کریستو می‌شود، آزار می‌دهد.

منبع travelplanet.in
ممکن است شما دوست داشته باشید
1 نظر
  1. محمدحسین می گوید

    چه مسخره.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.