با ۱۰ جزیره زیبا در ویتنام آشنا شوید

10 جزیره زیبای ویتنام

ویتنام بهشت جزایر زیبای دنیاست. برخی از این جزایر معروف و شناخته شده‌اند اما برخی از جزایر زیبای آن نیز هنوز شناخته نشده باقی مانده‌اند. در این مطلب قصد داریم لیستی از ۱۰ جزیره زیبای ویتنام را به شما معرفی کنیم:

جزیره Phu Quoc

جزیره Phu Quoc در ویتنام

این یکی از زیباترین جزایر ویتنام است که با یک بار دیدن آن فراموشش نخواهید کرد. هوای تازه، نسیم خنک و جو آرام سبب می‌شود از شلوغی شهر فاصله بگیرید. شن‌های سفید، آب شفاف، درختان زیبا و تابش زیبای خورشید بر جزیره، منظره فوق‌العاده ای به آن بخشیده است.

جزیره Nam Du

جزیره Nam Du در ویتنام

این جزیره مقصد فوق‌العاده‌ای برای فصل تابستان است. سواحل شنی، درختان نارگیل و آب آبی زلال دارد. هزینه سفر به این جزیره از شهر Ho Chi Minh، حدود ۱۰۰ دلار می‌باشد.

جزیره Cat Ba

جزیره Cat Ba در ویتنام

این جزیره شامل ۳۶۷ جزیره است که در جنوب خلیج Ha Long در ساحل شهر Hai Phong گسترده شده‌اند. جزیره هوای خنکی دارد و شرایط مناسبی برای شنا کردن به گردشگران ارائه می‌دهد. می‌توانید قایقی کرایه کرده و با آن کل خلیج و سواحل شنی آن را بپیمایید. از غذاهای دریای و محلی در رستوران‌های منطقه لذت ببرید. متوسط دمای جزیره، ۲۵ درجه سلسیوس است و جزایر بکر و سواحل شنی آن فضای آرام و لذتبخشی را فراهم کرده است.

Con Dao

Con Dao در ویتنام

حدود ۱۷۹ کیلومتر از شهر Vung Tau و ۲۳۰ کیلومتر از شهر Ho Chi Minh فاصله دارد. جزیره‌ای است با سواحل سفید و کوه‌های سبز پوشیده از درخت که منظره زیبایی ایجاد کرده است.

جزیره Binh Ba

جزیره Binh Ba در ویتنام

 

در سال‌های گذشته جزیره Binh Ba شهرت بسیاری پیدا کرده است. علاوه بر مناظر زیبا، این جزیره غذاهای محلی خوشمزه‌ای دارد که هر گردشگری را به خود جذب می‌کند. این از جمله جزایری است که دسترسی به آن تنها با موتورسیکلت امکان‌پذیر است. برخی از بومیان و گردشگران ترجیح می‌دهند در آب‌های این جزیره شنا کنند. برای کسانی که به دنبال منظره زیبا و غذاهای دلچسب هستند، این جزیره دوست‌داشتنی خواهد بود.

جزیره Binh Hung

جزیره Binh Hung در ویتنام

این جزیره، نزدیک جزیره Binh Ba قرار دارد. ۵ دقیقه از اسکله تا جزیره فاصله است. این جزیره تقریبا خالی است و از لحاظ گردشگری پیشرفتی نکرده است اما ساحلی از سنگ‌های تخم‌مرغی دارد که موردعلاقه گردشگران است. سواحل شنی و آب‌های شفاف منظره زیبایی به جزیره بخشیده است. می‌توانید از آب زلالی که از جزیره به سمت دریا جاری است، لذت ببرید. از آنجا که این جزیره تقریبا بکر است و گردشگر زیادی ندارد، می‌توانید از ویژگی‌های طبیعی آن استفاده کنید.

Hang Rai

Hang Rai در ویتنام

در جنوب خلیج Vinh Hy و به فاصله ۳۵ کیلومتری از Phan Rang، جزیره هنگ‌رای قرار گرفته است که دارای غارهای دریایی، صخره‌های مرجانی و سواحل بسیار است. گرچه این منطقه را نمی‌توان جزیره نامید اما طبیعت فوق‌العاده آن شما را به خود جذب می‌کند. طبیعت منطقه پوشیده از کوه‌هاست و منظره دریا چشم‌انداز زیبایی به آن بخشیده است. ساحل آن سنگ‌هایی به اشکال متفاوت و غارهای کوچک و بزرگ بسیار دارد. آب دریا با طلوع و غروب خورشید رنگ عوض می‌کند و صحنه زیبایی می‌آفریند.

جزیره Ly Son

جزیره Ly Son در ویتنام

یکی از جزایر زیبا و عجیب ویتنام است. ساحل با امواج بی‌پایان و نور فانوس‌های دریایی شما را مجذوب خود می‌کند. می‌توانید طلوع خورشید را از پشت کوه‌های Thoi Loi به تماشا بنشینید و از منظره آن لذت ببرید.

Cu Lao Cham

Cu Lao Cham در ویتنام

مجموعه‌ای از ۸ جزیره متنوع در ۱۵ کیلومتری ساحل Cua Dai در Hoi An قرار دارد. می‌توانید از ساحل Cua Dai 15 دقیقه تا جزیره قایق‌سواری کنید. آب و هوای خنک، جنگل‌های زیبا، سواحل شنی و وسیع از ویژگی‌های این منطقه است. از گردش در جنگل‌های آن لذت ببرید.

جزیره Co To

جزیره Co To در ویتنام

این مجمع‌الجزایر بیش از ۵۰ جزیره کوچک و بزرگ دارد. این منطقه که اخیرا توسط گردشگران کشف شده است، رستوران و هتل فوق‌العاده لوکسی ندارد. اما هنوز این جزایر گردشگران بسیاری را به خود جذب می‌کند. طبیعت وحشی، بومیان مهمان‌نواز و غذاهای دریایی بی‌همتا این جزیره را خاص کرده است.

منبع globalgrasshopper.com
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.