نحوه نادیده گرفتن (Mute) کاربران رسانه های اجتماعی  بدون اینکه آنها مطلع شوند

چگونه کاربران خاصی را در شبکه های اجتماعی غیرفعال کنیم؟

آیا از پست های کاربران اذیت می شوید و نمی خواهید مدام پست های آنها را دنبال کنید؟ در شبکه های اجتماعی این امکان وجود دارد صفحه افراد خاصی را که علاقه مند به دنبال کردن پست های آنها نیستید، غیرفعال نمایید بدون اینکه آنها از این اتفاق مطلع شوند.

 در توییتر

در توییتر، به نمایه شخص بروید و روی نماد تنظیمات کلیک کنید. از آنجا میتوانید روی «غیرفعال» کلیک کنید و توییتهای آنها دیگر در صفحه شما نمایش داده نخواهد شد. شما می توانید کاربران را با استفاده از همان فرآیند لغو کنید.

کاربران توییتر و mute کردن

 در فیسبوک

در فیس بوک، شما می توانید دوستان خود را از صفحه  و یا از مشخصات فیس بوک خود غیر فعال کنید. در صفحه شخصی خود، روی فلش در گوشه بالا سمت راست کلیک کنید و گزینه «لغو پیوند [نام مخاطب]» را انتخاب کنید.

mute کردن کاربران فیسبوک

اگر شما از صفحه نمایه شخصی بازدید می کنید، باید دکمه «دنبال» را پیدا کنید تا بتوانید پست های آنها را دنبال کنید. اگر کاربران فیس بوک را دنبال نکرده اید و از آنها اطلاع ندارید، دوستانتان باقی خواهند ماند و پست های آنها در صفحه شما ارسال خواهد شد.

در+  Google

به صفحه نمایه شخصی خود در Google+ بروید و بر روی دکمه کوچک در نمایه خود کلیک کنید تا تعداد کاربران نمایش داده شود. برای متوقف کردن پستهای کاربران مورد نظر در صفحه خودتان می توانید بر روی پیوند «عدم استفاده از [نام مخاطب]» کلیک کنید.

mute کردن کاربران گوگل پلاس

در LinkedIn

اگر می خواهید پستهای کاربران را در LinkedIn مشاهده نکنید ولی ارتباط را حفظ کنید می توانید در صفحه خبری خودتان این کار را انجام دهید. به پستی که آنها اشتراک گذاشته اند رجوع کنید و روی دکمه کوچک فلش مانند در گوشه بالا سمت راست کلیک کنید، گزینه) Unfollow نام مخاطب( را انتخاب نمایید تا پست های آنها را در  صفحه خودتان حذف کنید.

mute کردن کاربران در لینکداین

برخی از سایت های رسانه های اجتماعی مانند Instagram و Pinterest هیچ گزینه ای در این مورد ارائه نمی دهند، بنابراین شما باید فرد را unfollow کنید تا بتوانید از پست های آن جلوگیری کنید.

منبع makeuseof.com
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.