نحوه پر کردن داخل ابروها به صورت طبیعی

کم‌پشتی و نقص ابروها را خودتان اصلاح کنید

برخی افراد ابروهای پرپشتی دارند اما برخی، ابروهای روشن و کم‌پشتی دارند. برای آنکه ابروهای شما پرپشت‌تر دیده شود، می‌توانید داخل ابروها را مداد بکشید. ممکن است وکس صورت یا تیغ ابرو یا بند انداختن نادرست مدل ابروهای شما را خراب کرده باشد، به راحتی می‌توانید با مداد یا سایه ابرو این مشکل را حل کنید.

اگر ابروی روشنی دارید، ممکن است زمانی که صورت را آرایش می‌کنید، ابروها محو شوند، بنابراین می‌توانید با کمی افزودن رنگ به ابرو جلوه بهتری به ابروها بدهید. با سایه، پودر یا مداد ابرو می‌توانید این کار را انجام دهید.

ابتدا ابروها را شانه بزنید

پیش از مداد زدن داخل ابرو، ابتدا ابروها را با استفاده از شانه مخصوص ابرو، ابروها را به سمت بالا شانه بزنید. می‌توانید از برس‌های شیب‌دار یا ریمل قدیمی نیز استفاده کنید. مارپیچ بودن موی برس‌ها به ابروها حالت می‌دهد. پس از پر کردن داخل ابروها می‌توانید دوباره ابروها را به بالا شانه بزنید تا رنگ‌ها داخل ابرو ترکیب شود و موهای ناصاف را حالت دهد.

چطور حالت طبیعی به ابروها بدهیم؟

اگر موی تیره‌ای دارید، رنگی را انتخاب کنید که دو درجه روشن‌تر از رنگ موی طبیعی شما باشد. اما اگر موی روشنی دارید، رنگ نیم تا یک درجه تیره‌تر را انتخاب کنید.

استفاده از ریمل ابرو برای پر کردن داخل ابروها
به همان نحو که ریمل را روی ابروها می‌زنید، ریمل ابرو را نیز به صورت ضربه‌ای روی ابرو بکشید

در انتخاب مداد، پودر یا سایه ابرو، مدلی که بیشتر با ابروی شما تناسب دارد را انتخاب کنید. در ابتدای کار باید امتحان کنید که کدامیک برای ابروهای شما مناسب‌تر است و بهتر است چطور از آنها استفاده کنید تا نتیجه بهتری داشته باشد.

اگر از پودر استفاده می‌کنید:

از یک برس زاویه‌دار سفت استفاده کنید. کنترل این برس‌ها زمانی که داخل پودر زده می‌شود، راحتتر است و به ابروهای شما حالت می‌دهد. پودر را از جهت رشد ابروها بزنید.

اگر از مداد استفاده می‌کنید:

با مداد بهتر می‌توان همه نقاط خالی ابرو را پر کرد. مداد را آرام روی ابروها کشیده و در نواحی کم‌پشت به صورت ضربه‌ای بکشید. می‌توانید از یک برس زاویه‌دار سفت برای پخش کردن خطوط استفاده کنید.

اگر از ریمل ابرو استفاده می‌کنید:

ابروهای خاکستری را پوشش می‌دهد و رنگ ابرو را ثابت نگه می‌دارد. به همان نحو که ریمل را روی ابروها می‌زنید، ریمل ابرو را نیز به صورت ضربه‌ای روی ابرو بکشید. از کشیدن دو لایه ریمل ابرو بر روی ابروها بپرهیزید.

اگر از پودر یا مداد استفاده می‌کنید، می‌توانید وکس ابرو بزنید تا از سیاه شدن ابروها جلوگیری شود. ریمل ابرو روی ابروها خشک می‌شود. اگر ابروهای شما به دلیل استرس، بالا رفتن سن یا مشکلات تیروئید کم‌پشت شده است، از تقویت‌کننده ابرو استفاده کنید که به رشد ابروها کمک می‌کنند.

در استفاده از محصولات دقت کنید

از هر یک از روش‌های بالا که استفاده می‌کنید، حتما آینه مقابل خود داشته باشید و به آرامی آنها را روی ابروها کشیده و از استفاده زیاد از این محصولات بپرهیزید.

زیاد‌ ‌روی پوست فشار ندهید. همیشه افزودن رنگ به ابروها راحتتر از پاک کردن آن است. وقتی رنگ را به آرامی روی ابرو می‌زنید بهتر می‌توانید آن را مدیریت کنید و از استفاده زیاده از حد جلوگیری می‌شود. کمی که از این محصولات روی ابرو زدید، کمی دور بایستید و در آینه نگاه کنید. این به شما کمک می‌کند اگر ابروها تا به تا شده یا طبیعی نیستند، آن را اصلاح کنید.

اگر رنگی که انتخاب کرده‌اید، بسیار تیره یا رنگ اشتباهی باشد، ممکن است سبب شود ابروها مصنوعی به نظر برسند. در صورت امکان از فروشنده بخواهید به شما اجازه دهد محصول را تست کنید، نمی‌توان تنها از روی رنگی که بر روی بسته بندی محصول نشان داده شده مطمئن شد که بر روی پوست چگونه است.

به ابروها حالت دهید

سعی کنید طوری به ابروها حالت دهید که ظاهر طبیعی داشته باشد. نباید سر ابروها خیلی مربعی و تیز باشد. همچنین دم ابروها را زیاد پهن نکنید زیرا صورت را پایین می‌آورد. سعی کنید قوس ساده و کمی در ابرو ایجاد کنید تا زیاده‌روی نشود.

منبع liveabout.com
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.