نحوه کامنت گذاشتن در یوتیوب

یکی از ویدیوهای خود را باز کنید و به بخش Comments بروید.

شما می‌توانید نظرات خود را در ویدیوی یوتیوب قسمت بالای کامنت‌­ها اضافه کنید تا کاربران هنگام تماشای ویدئو کامنت‌­های خوبی را مشاهده کنند.

به آدرس www.youtube.com  بروید یا برنامه یوتیوب را نصب کنید. در صورتی که قبلا چنین کاری نکرده‌­اید، با اکانت گوگل وارد شوید.

آدرس یوتیوب و کامنت

یکی از ویدیوهای خود را باز کنید و به بخش Comments بروید. بهترین کامنت را انتخاب و یا اینکه خودتان آن را بنویسید.

ویدیو یوتیوب و کامنت

به طور خلاصه، می­‌توانید به بخش  Studio Creator رفته و Comments را از آنجا انتخاب کنید یا اینکه از لینک www.youtube.com/comments استفاده کنید. سپس بر روی کامنت دلخواه کلیک کنید تا در ویدیوی شما پین شود.

انتخاب گزینه کامنت در یوتیوب

بر روی منو کلیک کنید. این نماد را در سمت راست کامنت‌­ها مشاهده می‌­کنید. برای دیدن آن باید مکان‌نما را روی Comments قرار دهید.

روی گزینه Pin کلیک کنید تا یک پنجره ظاهر شود.

دکمه پین و کامنت یوتیوب

سپس، روی دکمه PIN ضربه بزنید.  بعد از انجام این کار پیغام Comment pinned را مشاهده خواهید کرد.

کامنت پین شده یوتیوب

کار شما به اتمام رسید چرا که کاربران شما این نظر را در بالای صفحه با متن Pinned by و نام کانال مشاهده خواهند کرد. اگر قبلا نظر خود را درباره ویدیوی خود ضمیمه کردید، نظر جدید جایگزین خواهد شد.

ویدیو یوتیوب و کامنت

روند ذکر شده را فقط در صورتی می­‌توانید انجام دهید که کامنت در یک ویدیو ارسال شده به کانال خودتان باشد. اگر نظر در مورد یک ویدیو ارسال شده به کانال شخص دیگری باشد، باید سایر روش‌­ها را امتحان کنید.

منبع wikihow.com
ممکن است شما دوست داشته باشید
3 نظر
  1. پارسا می گوید

    سلام من نمیتونم کامنت بنویسم همش میگه این واکنش مجاز نیست یه اکانت جدید زدم ولی بازم همینو میگه به دو سه روز لطفا بهم کمک کنید

  2. ماهان می گوید

    سلام من قبلا کامنت میزاشتم اما یه مدته که نمیتونم بزارم نمیدونم مشکل از کجاست

    1. admin می گوید

      سلام
      میتونه دلایل مختلفی داشته باشه. اگه کامنت شما میپره احتمالا وی پی ان بی کیفیت استفاده می کنید یا IP اون شناخته شده. یا ممکنه یه کامنت تکراری و کپی پیست شده رو زیر چند تا ویدئو گذاشتید، واسه همین یوتیوب شما رو اسپم کرده. یا شاید سی ثانیه یا یک دقیقه قبل از شروع تماشای فیلم کامنت گذاشتید. یا شاید از اکانت جیمیل یا یوتیوبی استفاده کردید که وریفای نشده. یا شاید به هر دلیلی کامنت اون ویدئو بسته شده.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.