طرز تهیه نوشیدنی کیوی طالبی

از نوشیدنی ترکیبی لذت ببرید

مواد لازم برای نوشیدنی کیوی طالبی:

  • آب سیب خنک شده: ۱ و ۱/۴ پیمانه
  • قطعات طالبی: ۲ پیمانه
  • کیوی پوست کنده: ۱ عدد
  • حلقه های کیوی و طالبی: اختیاری

 نوشیدنی کیوی طالبی:

با گرم شدن هوا می دونم مثل من دنبال نوشیدنی های خنک و دلچسبی هستید. امروز براتون به نوشیدنی فوق العاده خوشمزه و مقوی رو آموزش میدیم. نوشیدنی کیوی طالبی. کیوی سرشار از ویتامین C هستش و از طرفی طالبی میوه ای خنک و اشتها آوره و به دلیل دارا بودن درصد بالای آب، فیبر و مواد معدنی مناسب، ادرارآور و ملین است. این نوشیدنی خوشمزه رو در فصل تابستان حتما امتحان کنید و لذت ببرید.

طرز تهیه نوشیدنی:

برای تهیه نوشیدنی کیوی طالبی از قبل آب سیب رو آماد کنید و بذارید خنک بشه. طالبی رو به قطعات کوچک خورد و کیوی رو پوست کنده و خورد کنید و درون دستگاه مخلوط کن بریزید. آب سیب که از قبل آماده کرده بودید رو هم بهشون اضافه کنید و  دستگاه رو روشن کنید و تا زمانی که مواد درون دستگاه خوب با هم مخلوط بشن، دستگاه را روشن نگه دارید.

مخلوط آماده شده را درون دو لیوان ریخته و لبه لیوان‌ها را در صورت تمایل با برش‌های حلقه‌ای کیوی و طالبی تزیین کنید. برای خنک شدن و دلچسب تر شدن این نوشیدنی از تکه های یخ استفاده کنید و لذت ببرید.  اینم از نوشیدنی کیوی طالبی. نوش جان

  • نکته: اگه تمایلی به استفاده از یخ ندارید، میتونید قبل از تهبه این نوشیدنی، طالبی و کیوی رو خورد کرده و بذارید تقریبا یخ بزنه. اینطوری نوشیدنیتون خنک و دلچسب میشه.
منبع چاشنی
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.