نکاتی در خصوص استفاده از رژ لب قرمز

رژ لب قرمز بسیار جلب توجه می‌کند، همانند یک گردنبند بزرگ نگین‌دار

رژ لب قرمز همیشه و در همه جای دنیا رنگی شیک و کلاسیک بوده و هست و هیچ‌گاه از مد نمی‌افتد. گرچه برخی خانم‌ها گمان می‌کنند رژ لب قرمز به آنها نمی‌آید اما این رنگ برای هر صورت و در هر سنی مناسب است. مهمترین اصل در استفاده از رژ لب قرمز، انتخاب رنگ مناسب است که به  پوست شما بخورد.

آرایش دیگر قسمت‌های صورت

رژ لب قرمز بسیار جلب توجه می‌کند همانند یک گردنبند بزرگ نگین‌دار. به همین خاطر بایستی دیگر قسمت‌های صورت ساده باشند. کمی کرم پودر یا کانسیلر به همراه ریمل در کنار استفاده از رژ لب قرمز استایلی جذاب و زیباست که هیچ‌گاه از مد نمی‌افتد. می‌توانید همراه با استفاده از رژ لب قرمز، یک آرایش گربه‌ای برای چشم‌ها انجام دهید اما دیگر قسمت‌های صورت را خالی و ساده نگه دارید.

رژ لب قرمز و خط لب
برای آنکه رژ لب به مدت طولانی‌تری روی لب بماند، از خط لب استفاده کنید

استفاده از خط لب

برای آنکه رژ لب به مدت طولانی‌تری روی لب بماند، از خط لب استفاده کنید. استفاده از خط لب علاوه بر اینکه به دوام رژ لب کمک می‌کند، از بیرون زدن رژ لب از لب‌ها نیز جلوگیری می‌کند، بدین صورت رژ لب صاف و تمیز روی لب‌ها قرار می‌گیرد. اگر می‌خواهید به منظور بزرگتر نشان دادن لب‌ها رژ لب را به اطراف لب نیز بزنید، رنگی را انتخاب کنید که به رنگ پوستتان بخورد و تمام لب را با آن پر کنید تا رنگ پایه برای رژ لب ایجاد شود.

انتخاب رنگ درست

اگر رنگ پوست شما روشن است و چشم‌های سبز یا آبی دارید، از رژ لب قرمزی که سایه‌های آبی در خود دارد (و نه رژ لبی با تن نارنجی رنگ) استفاده کنید. این رنگ به پوست شما بیشتر می‌آید. اگر سبزه یا گندمی هستید با چشم‌های قهوه‌ای (آرایش چشم خانم های چشم قهوه ای را بخوانید)، از رژ لب قرمزی که پایه قهوه‌ای یا نارنجی دارد استفاده کنید. اگر در انتخاب رنگ شک داشتید، در مغازه فروش لوازم آرایشی، رنگ‌ها را روی پوست خود تست کنید تا رنگی که بیشتر با پوستتان همخوانی دارد را پیدا کنید.

ترکیب رنگ

به منظور حجم دادن به لب‌ها سعی کنید چند رنگ رژ لب را با هم ترکیب کنید. اطراف لب از رژ لب قرمز روشن استفاده کنید سپس در مرکز لب‌ها از رژ لب قرمز تیره‌تر استفاده کنید تا لب‌ها بزرگ‌تر و حجیم‌تر به نظر برسند. اگر تا به حال از رژ لب قرمز استفاده نکرده‌اید و این رنگ برایتان تازگی دارد، رژ لب صورتی یا رژ لب رنگ روشن را با رژ لب قرمز خود ترکیب کنید تا ظاهر طبیعی‌تری ببخشد. می‌توانید هر روز کمی رنگ قرمز به رژ لب خود اضافه کنید تا پس از مدتی رژ لب قرمز را به تنهایی بزنید.

مرطوب‌کننده لب

لب‌ها به مرور زمان و با افزایش سن نازک می‌شوند و گاهی تیره شدن لب‌ها آن را برجسته‌تر نشان می‌دهد. قبل از استفاده از رژ لب، لب‌ها را مرطوب کنید. قبل از خواب یک مسواک قدیمی را روی لب‌ها بزنید تا پوست مرده لب‌ها از بین برود سپس مرطوب‌کننده بزنید. پس از مدتی خواهید دید لب‌هایی زیبا و جذاب خواهید داشت.

رنگ قرمز برای همه در هر سنی و با هر رنگ پوستی مناسب است. گرچه ممکن است نسبت به رنگ‌های روشن و طبیعی‌تر، رنگ جسورانه‌تری باشد اما تاثیر زیادی بر زیبایی چهره شما خواهد داشت و زیبایی‌تان را دو چندان می‌کند.

منبع liveabout.com
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.