یک اتاق نشیمن کوچک باید این وسایل را داشته باشد

وسایل کاربردی برای فضاهای کوچک

اگر خانه کوچکی دارید احتمالا استفاده زیادی از اتاق نشیمن دارید. اتاق نشیمن برای شما هم اتاق خواب، هم اتاق پذیرایی و هم اتاق تلویزیون است. به همین خاطر برای آنکه بهترین استفاده را از فضا داشته باشید و در عین حال به هم ریختگی و شلوغی ایجاد نشود، بایستی در انتخاب وسایل، هوشمندی به خرج دهید. در این مطلب چند نمونه وسایل کاربردی برای اتاق نشیمن معرفی می شود.

میز پذیرایی جادار

میز و وسایل اتاق نشیمن
میزهای پذیرایی کشودار وسیله ای مناسب برای مخفی کردن خرت و پرت ها

میز پذیرایی می تواند هم کاربرد میز داشته باشد و هم کشو و کمد. درنتیجه می توانید از میزهایی که دارای کشو و قفسه بندی هستند برای پنهان کردن وسایل خود استفاده کنید.

مبل کشویی

مبل و وسایل اتاق نشیمن
مبل های تخت شو وسیله مناسب برای استراحت مهمانان

مبل و نیمکت های کشویی که قابلیت تخت شدن دارند، گزینه های خوبی برای خانه هایی هستند که اتاق خواب ندارند. برای زمان هایی که مهمان دارید، می توانید در کنار مبل های پذیرایی از مبل های تاشو برای استراحت مهمان استفاده کنید.

میزهای کناری که به عنوان صندلی هم استفاده می شوند

میز کناری و وسایل اتاق نشیمن
میزهایی که به عنوان صندلی هم قابل استفاده هستند، گزینه های خوبی برای میزبانی تعداد زیادی مهمان هستند

برای کسانی که مهمان زیاد دارند، داشتن میزهایی که هم به عنوان میز و هم صندلی کارایی داشته باشد، شانس بزرگی است. در مهمانی ها هر کس برای نشستن به دنبال سطح صافی می گردد و اینگونه میزها می تواند این موقعیت را فراهم کند.

میزهایی که قابل بزرگ شدن هستند

میز نهارخوری و وسایل اتاق نشیمن
میزهای نهارخوری کشویی که اندازه آن بزرگ و کوچک می شود وسیله مناسب برای مهمانی های شام است

اگر اتاق پذیرایی شما کوچک است و مهمانان زیادی برای شام یا نهار دارید، می توانید از میزهایی که قابل بزرگ تر شدن هستند، استفاده کنید. اندازه این میزها برای دو نفر است اما در مواقع لازم اندازه آن می تواند برای استفاده تعداد زیادی از افراد، بزرگ شود. پس دیگر نیاز نیست نگران کمبود فضا برای مهمانی های شامتان باشید.

مبل های چند تکه

مبل چند تکه و وسایل اتاق نشیمن
از مبل های چند تکه می توان به شکل های مختلف استفاده کرد

مبل هایی که به نشیمن های کوچکتری تقسیم می شوند، از وسایل کاربردی در خانه های کوچک هستند. می توانید هر تکه را در یک قسمت از خانه قرار دهید یا برای ایجاد فضایی راحت مقابل تلویزیون، چند تکه از آن را کنار هم قرار دهید. جدا کردن و وصل کردن هر یک از این تکه ها نیز کار آسانی است.

پارتیشن یا جداکننده

پارتیشن و وسایل اتاق نشیمن
پارتیشن خانه را متناسب با دکوراسیون خانه انتخاب کنید

از صفحه های محکم و شیک که با دکوراسیون منزل همخوانی دارد، استفاده کنید. حتی تلویزیون بزرگ هم می تواند به عنوان دیوار، دو قسمت اتاق نشیمن را از هم جدا کند.

منبع housebeautiful.com
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.