چگونه پوست شل بازوها را در لباس پنهان کنیم؟

ترفندهای لباس پوشیدن برای کسانی که بازوهای چاق دارند

پوست شل بازوها به چربی و پوست اضافی زیر بازوها گفته می‌شود که با بالا رفتن سن ایجاد می‌شود. این مشکلی است که سبب می‌شود افراد در پوشیدن لباس‌های آستین کوتاه یا آستین حلقه‌ای اعتماد به نفس پایینی پیدا کنند.

ورزش و رژیم غذایی به کوچک شدن و تغییر شکل این ناحیه بدن کمک می‌کند اما در عین حال ترفندهایی نیز در پوشیدن لباس‌ها می‌توانید به کار بگیرید که این ناحیه را بپوشاند (چگونه از شر چربی زیربغل خلاص شویم؟).

ترفندهای لباس پوشیدن برای پنهان کردن پوست شل بازوها:

لباس سرمه ای و پوشاندن پوست شل بازوها

لباس آستین بلند نپوشید

شاید فکر کنید پوشیدن لباس‌های آستین بلند بهتر از لباس بی‌آستین است، اما پوشیدن این لباس‌ها موجب می‌شود دقیقا آن قسمت از دست شما پهن‌تر به نظر برسد. بهترین جایگزین پوشیدن لباس‌های آستین ۳ ربع یا آستین تا آرنج است.

لباس‌هایی که شانه آنها باز است بپوشید

اگر می‌خواهید لباس بی‌آستین بپوشید، لباسی بپوشید که حلقه آستین آن باز است و کمی از شانه پیداست. وقتی شانه‌ها بیرون باشد، بازوی شما صاف و بلندتر نشان داده می‌شود. حتی می‌توانید لباس دکلته بپوشید که شانه‌ها بیشتر نشان داده شود اما حتما لباس آستین‌دار بپوشید که ناحیه زیر بازوها را بپوشاند.

آستین پفی نپوشید

گاهی ممکن است در پوشیدن لباس آستین کوتاه ترجیح دهید چاقی زیربازوها را با پوشیدن آستین پف‌دار بپوشانید اما این کار به خصوص برای خانم‌های مسن توصیه نمی‌شود.

تاپ‌های دکلته یا بی‌شانه بپوشید

پوست شل بازوها را می‌توانید با پوشیدن لباس‌های آستین کوتاه یا آستین بلند که شانه‌های آن و یا یک طرف شانه باز است، پنهان کنید. کمی از پوست لاغر و زیبای شانه‌ها را به نمایش می‌گذارید و بدین صورت چاقی زیر بازوها را از نظرها پنهان می‌کنید.

لباس‌های آستین کوتاه کشی یا تنگ نپوشید

آستین تنگ و چسبان در قسمت بازوها فقط چاقی زیر بازوها را بیشتر نمایان می‌کند. اگر می‌خواهید لباس آستین کوتاه بپوشید، لباس‌هایی که آستین گشاد دارند، انتخاب کنید.

لباس زرشکی و پوشاندن پوست شل بازوها

لباس‌هایی که قسمت بالای آن توری است، بپوشید

یکی از راه‌های مخفی کردن زیر بازوها، پوشیدن لباس‌هایی است که پارچه توری یا حریر دارند.

لباس بافت تنگ نپوشید

هر چه قسمت آستین و سینه‌ها تنگ باشد، چاقی زیر بازوها بیشتر خود را نشان می‌دهد. از لباس‌های بافت گشاد استفاده کنید.

نگاه‌ها را از روی بازوها بردارید

با پوشیدن گردنبندهای جذاب، پاپیون‌های بزرگ و زیورآلات زیبا، توجه‌ها را از روی بازوها به قسمت‌های دیگر جلب کنید.

دستبند را فراموش نکنید

اگر بازوهای چاقی دارید و می‌خواهید لباس آستین کوتاه بپوشید، حتما از دستبند استفاده کنید. با این کار توجه‌ها را به سمت مچ دست‌ها جلب می‌کنید.

از اسپری برنزه استفاده کنید

چاق‌های برنزه لاغرتر از چاق‌های با پوست روشن به نظر می‌رسند. پس اگر می‌خواهید آستین کوتاه بپوشید، پوست خود را برنزه کرده یا اسپری برنزه بزنید.

نکته: به خاطر چاقی بازوها قید تیپی که دوست دارید را نزنید. با وجود تمام این توصیه‌ها اما ممکن است لباس، رنگ یا تیپی را دوست داشته باشید و در آن احساس راحتی کنید حتی با اینکه می‌دانید اندام شما در آن چندان کامل و جذاب نخواهد بود. لباسی بپوشید که طرح و رنگ آن به شما احساس زیبایی و اعتماد به نفس بدهد و دیگران نیز آن را تایید کنند.

منبع liveabout.com
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.