پوست رنگ پریده هم می تواند زیبا باشد

آرایش مناسب داشته باشید

افراد بسیاری هستند که پوست رنگ پریده دارند و این موضوع آنها را بسیار ناراحت می کند. اما باید گفت که رنگ پریدگی پوست موجب می شود چهره فرد به نظر منحصر به فرد و کلاسیک بیاید.

آرایش مناسب

۱- از سایه های خنثی استفاده کنید:

فرقی نمی کند که چشم هایتان چه رنگی باشد، مهمترین کاری که می کنید، انتخاب سایه با رنگی مناسب است. رنگ پریده بودن، تقریبا شبیه یک بوم نقاشی سفید است. هر رنگی که به صورت تان بزنید، خود را بسیار روشن تر نشان می دهد. بنابراین سعی کنید از رنگ های مات تر استفاده کنید. رنگ های خنثی و رنگ های قهوه ای روشن و ارغوانی، مناسب هستند. برای پوست های بسیار روشن، آرایش نباید غلیظ باشد. مثلا زدن فقط کمی سایه به پلک ها می تواند چهره را بسیار زیبا نشان دهد.

۲- خط چشم مناسب به کار برید:

خط چشم قهوه ای و خاکستری روی پوست رنگ پریده بسیار عالی است. این رنگ، چشم ها را پرجلوه نشان می دهد. خط چشم مشکی هم می تواند روی پوست رنگ پریده خوب به نظر برسد اما باید ملایم باشد. بهتر است قسمت بالایی یا گوشه های بیرون چشم را با خط چشم مشکی بکشید. اما اگر دورادور چشم تان را با خط چشم مشکی بکشید، چشم های تان کوچکتر به نظر می رسند.

۳- ریمل تیره مناسب پوست رنگ پریده است:

ریمل تیره یا حتی سیاه، چشم های افرادی را که پوست رنگ پریده ای دارند، به خوبی نشان می دهد. از رنگ های قهوه ای، آلویی و یا آبی استفاده نکنید. در عوض تیره ترین رنگ هایی را که در دسترس دارید، به کار برید. مژه های تان را با ریمل های تیره به ویژه مشکی، نمایان و برجسته نماید. بدین ترتیب چشم های تان برجسته و زیبا به نظر خواهند آمد.

۴- از کرم پودر مناسب استفاده کنید:

هرکس باید کرم پودری مناسب رنگ پوست خود استفاده کند. سعی نکنید با استفاده از رنگ های تیره، پوست تان را تیره تر کنید. زیرا هرگز طبیعی به نظر نمی رسد. بنابراین از کرم پودرهای روشن تر استفاده کنید. همچنین با استفاده از کرم پودر، می توانید احتمالا لکه های احتمالی و همچنین جوش های ریز صورت تان را به خوبی بپوشانید.

۵- درست و صحیح برنزه کنید:

اگر زیر استخوان گونه و چانه تان را کمی برنزه کنید، صورت تان لاغرتر به نظر می رسد. اگر این قسمت های صورت را بیش از حد برنزه کنید، چرک و کثیف به نظر خواهند رسید. روی استخوان های گونه و بینی و همچنین نوک چانه تان، ته رنگی بسیار نازک از رنگ قرمز بمالید تا چهره تان زیبا به نظر آید. پوست صورت تان را چه برنزه کنید و چه سرخ، باید بسیار کم رنگ باشد، تا جلوه زیبایی به صورت تان بدهد.

۶- از رژلب روشن استفاده کنید:

 استفاده از رژلب های تیره، شما را شبیه دراکولا می کند. استفاده از رنگ هایی مانند صورتی روشن یا حتی ته رنگ های هلویی، چهره رنگ پریده تان را بسیار زیبا نشان می دهد. البته استفاده از رنگ قرمز، روی چهره های رنگ پریده بسیار خوب است.

موها و لباس های آراسته

۱- رنگ موی مناسبی انتخاب کنید:

مراقب باشید رنگ موی مناسبی انتخاب کنید. رنگ مو می تواند چهره تان را بسیار زیبا و یا برعکس بیمار و پژمرده نشان دهد. برای پوست های بسیار روشن و رنگ پریده، رنگ موهای قرمز و شرابی، فندقی و قهوه ای تیره مناسب هستند.

پوست رنگ پریده
رنگ مو در شادابی پوست نقش مهمی دارد

بلوند و عسلی نیز هم رنگ موهای خوبی هستند. البته اگر پوست تان به صورتی متمایل است، موی قرمز روشن مناسب تان نیست. اگر دوست دارید چهره تان بسیار کلاسیک به نظر آید، می توانید از رنگ های بسیار تیره و یا حتی مشکی استفاده کنید.

۲- لباس های روشن و مناسب پوست و موی تان بپوشید:

 پوشیدن لباس های سفید و صورتی روشن، مناسب کسانی که پوستی رنگ پریده و یا متمایل به صورتی دارند، نمی باشد. در عوض پوشیدن لباس های آبی، سیاه، قهوه ای و سبز، می تواند ظاهرتان را زیبا کند. اگر هم به دنبال ظاهری خنثی هستید، می توانید از رنگ قهوه ای روشن استفاده کنید. چنانچه موهای بسیار سیاهی دارید و پوست تان روشن است، پوشیدن لباس سیاه، مناسب نیست. اگر رنگ موهای تان قرمز است، نباید لباسی با رنگ های روشن قرمز، صورتی و یا نارنجی بپوشید. رنگ های سبز، آبی و ارغوانی مناسب موها و پوست سفیدتان هستند. مراقب رنگ زرد باشید، زیرا این رنگ، صورت تان را بیمار نشان می دهد.

۳- جوراب شلواری بپوشید:

پوشیدن جوراب شلواری کمک می کند تا سفیدی پیش از حد پاهایتان را پنهان کنید. با استفاده از جوراب شلواری هایی که رنگی روشن دارند، به این منظور خواهید رسید.

  • نکته آخر: 

همه مردم معتقدند که پوست های سفید رنگ پریده بسیار بد هستند. اما اگر بدانید چگونه آرایش کنید و لباس بپوشید، بسیار زیبا و جذاب خواهید شد. این رنگ پوست، حالتی کلاسیک به شما داده و چنانچه آرایش و نوع پوشش تان هم صحیح باشد، مسلما بسیار زیبا و دیدنی خواهید شد.

منبع زندگی آنلاین
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.